Ja u siebie planowałem dociągnąć przewodzik od kostki manetki, która jest w pobliżu (+) a minus wyprowadzić na masę gdzieś za licznikiem (czyli całkowicie obejść oryginalne zasilanie).kjas9 pisze:Co do ikonek to wszystkie które sa narysowane(mają ikonki) na desce a nie podłączone mają sygnał z minusa
W manualu jest pokazane, żeby się podpiąć do jednego z pinów modułu tempomatu. Moje pytanie jest, co można na tym zyskać?
W tej chwili u mnie jest nieco inaczej w stosunku do opla, gdyż w Oplu zasilanie podawane jest cały czas - stały + (manetką robi się reset, klikając microswitch, po którym można dać set, podobnie jak po wciśnięciu sprzęgła czy wciśnięciu hamulca).
Oryginalna manetka z lacetti ma przycisk ON/OFF. Gdy jest w pozycji ON, moduł jest w stanie jak w Oplu. Różnica jest w kliknięciu Reset -> u nas aby osiągnąć ten sam stan trzeba by przycisk ON/OFF wycisnąć a potem wcisnąć.
Moje pytanie jest, czy ikonka tempomatu zaświeci się gdy faktycznie tempomat będzie włączony (pozycja ON) + dodatkowo kliknę SET - czyli zaprogramuję jakąś prędkość?
Jeśli tak, to chyba warto się pomęczyć by przeciągnąć jeszcze jeden kabelek.