Moduł świateł dziennych
- Florek
- Bywalec
- Posty: 116
- Rejestracja: 13 sty 2017, o 22:52
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 07, Aveo 06
- Silnik:
- Lokalizacja: Pyrzyce
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
Wyłącznik możesz dać też do dziennych w kierunkach.
Ja w captivie mam wsadzone żarówki ledowe do halogenow podłączone przez zwykły przekaźnik i wszystko cacy.
W a eo mam w kierunkach i oba mają bezpiecznik na kablu więc jak coś to wystarczy wypisać i po sprawie.
Zresztą nikt się mnie nie czepiał za dzienne w halogenach i za xenony na przeglądzie.
Ja w captivie mam wsadzone żarówki ledowe do halogenow podłączone przez zwykły przekaźnik i wszystko cacy.
W a eo mam w kierunkach i oba mają bezpiecznik na kablu więc jak coś to wystarczy wypisać i po sprawie.
Zresztą nikt się mnie nie czepiał za dzienne w halogenach i za xenony na przeglądzie.
Chevrolet Captiva 4x4 AT 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> Wirus na 180KM 380NM DPF EGR OFF
Chevrolet Aveo T250 1.2 8v LPG 2006r.
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 190NM 2014r.
Chevrolet Aveo T250 1.2 8v LPG 2006r.
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 190NM 2014r.
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
Tylko jak?
Jak odetnę zasilanie to nie będę miał kierunków.
Jak wyłączyć tylko białe światło a kierunki żółte zostawić?
Z ledami w halogenach też fajnie.
Ale rozumiem że halogeny już nie działają, nie ma w kloszach żarówki halogenowej?
Jak odetnę zasilanie to nie będę miał kierunków.
Jak wyłączyć tylko białe światło a kierunki żółte zostawić?
Z ledami w halogenach też fajnie.
Ale rozumiem że halogeny już nie działają, nie ma w kloszach żarówki halogenowej?
-
- Fachman
- Posty: 4980
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 34
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
A no tak.
https://youtu.be/kuQC8MFTtQk
Nic nie.przrywasz żarżwki same to robią
Tu masz cały temat. Co prawda to Orlando, ale do Twojego też podejdzie. Oczywiście bez dodatkowej elektroniki.
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
I
https://youtu.be/kuQC8MFTtQk
Nic nie.przrywasz żarżwki same to robią
Tu masz cały temat. Co prawda to Orlando, ale do Twojego też podejdzie. Oczywiście bez dodatkowej elektroniki.
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
I
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
Legalność obydwu jest podobnie nielegalna . Ja wyszedłem ze zdrowego rozsądku i tak jeżdżę już 2 lata nie przejmując się formalną legalizacją. Mam być bezpieczny czyli widoczny a równocześnie eko, brak formalnej homologacji wziąłem na klatę. I nikt się do tego nie przyczepia ani Policja ani inne służby. Zrobiłem DLR ze świateł p-mgielnych ustawiając jasność 60% a nie 30%, więc nie wygląda jak świeczka, może sugerować rozwiązanie fabryczne, gdyż model auta rzadki na drogach. Moduł Leparda, automat zmierzchowy. Wszystko się samo robi i działa jak trzeba.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- Florek
- Bywalec
- Posty: 116
- Rejestracja: 13 sty 2017, o 22:52
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 07, Aveo 06
- Silnik:
- Lokalizacja: Pyrzyce
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
U mnie zamiast zwykłej żarówki jest ledowe płaciłem 40zl za szt. I ta sama żarówka zapala się jako przeciwmgielne. Zamiast kupować moduł za około 100zl kupiłem przekaźnik że stopka za 9zl.
Podpinasz 4 kabelki i wszystko działa. Po zapaleniu postojowek dzienne gasną. Tak samo można podłączyć dzienne w kierunkach.
Podpinasz 4 kabelki i wszystko działa. Po zapaleniu postojowek dzienne gasną. Tak samo można podłączyć dzienne w kierunkach.
Chevrolet Captiva 4x4 AT 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> Wirus na 180KM 380NM DPF EGR OFF
Chevrolet Aveo T250 1.2 8v LPG 2006r.
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 190NM 2014r.
Chevrolet Aveo T250 1.2 8v LPG 2006r.
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 190NM 2014r.
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
Miałem też pomysł na modul leparda z doświetlaniem zakrętów + drl w halogenach. Ale jest problem z podłączeniem czujnika prędkości, a nie chce świecić halogenem na autostradzie w nocy. Wiec dalem sobie spokój.wszim pisze: ↑2 mar 2018, o 20:33Legalność obydwu jest podobnie nielegalna . Ja wyszedłem ze zdrowego rozsądku i tak jeżdżę już 2 lata nie przejmując się formalną legalizacją. Mam być bezpieczny czyli widoczny a równocześnie eko, brak formalnej homologacji wziąłem na klatę. I nikt się do tego nie przyczepia ani Policja ani inne służby. Zrobiłem DLR ze świateł p-mgielnych ustawiając jasność 60% a nie 30%, więc nie wygląda jak świeczka, może sugerować rozwiązanie fabryczne, gdyż model auta rzadki na drogach. Moduł Leparda, automat zmierzchowy. Wszystko się samo robi i działa jak trzeba.
Czujnik zmierzchu mam w aucie wiec jak włączy automatycznie światła na wieczór to moduł odłączy dzienne. Także dodatkowy czujnik zmierzchu chyba mi nie potrzebny.
W sumie to bardziej jestem za halogenami jako drl niż drogowymi. Podłączenie podobne.
A właśnie, jak z podłączeniem? Podłączałeś diody żeby oddzielić halogeny od siebie? Czy nie ma takiej potrzeby?
Ja juz podłączałem w drugim aucie ledy na module a u siostry centralny zamek z pilota także jakieś doświadczenie już mam. Z tym ze do tych samochodów jest dużo tutoriali w necie i znalazłem opisy który przewód w jakiej wiązce i gdzie ją znaleźć. Do Captivi nie mogę nic znaleźć więc przewiduje długie poszukiwania i rozpracowanie elektryki w samochodzie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
viewtopic.php?f=76&t=1720&hilit=przeciw ... 175#p88206
Nie ma potrzeby separacji przez diody. Nie wiem jak są łączone p-mgłowe w capti bo w orlando zasilane są obie lampy z jednego przekaźnika i jednego bezpiecznika. Dlatego podłączyłem się do niego w skrzynce bezpieczników pod maską, mostkując(zwierając ze sobą) w lepardzie oba kanały razem w jeden przewód, żeby zachować sumaryczną obciążalność modułu.
Dodano po 7 minutach 32 sekundach:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... va-my.html
Dodano po 1 minucie 34 sekundach:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... va-my.html
Dodano po 1 minucie 5 sekundach:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... va-my.html
Dodano po 5 minutach 12 sekundach:
W capti wyglada podobnie. Trzeba się podpiąć pod nóżkę 87 przekaźnika FRONT FOG LAMP RELAY
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 15.pl.html
Nie ma potrzeby separacji przez diody. Nie wiem jak są łączone p-mgłowe w capti bo w orlando zasilane są obie lampy z jednego przekaźnika i jednego bezpiecznika. Dlatego podłączyłem się do niego w skrzynce bezpieczników pod maską, mostkując(zwierając ze sobą) w lepardzie oba kanały razem w jeden przewód, żeby zachować sumaryczną obciążalność modułu.
Dodano po 7 minutach 32 sekundach:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... va-my.html
Dodano po 1 minucie 34 sekundach:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... va-my.html
Dodano po 1 minucie 5 sekundach:
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... va-my.html
Dodano po 5 minutach 12 sekundach:
W capti wyglada podobnie. Trzeba się podpiąć pod nóżkę 87 przekaźnika FRONT FOG LAMP RELAY
http://www.autocats.ws/manuals/chevrole ... 15.pl.html
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
Wielkie dzięki za pomoc.
Teraz mam od czego zacząć. Pogoda się zrobi odpowiednia to ruszam do boju.
Jeszcze muszę naprawić czujnik deszczu i zasilanie gniazd 12v i cb na stałe. Ale schematy juz sobie znajdę.
Teraz mam od czego zacząć. Pogoda się zrobi odpowiednia to ruszam do boju.
Jeszcze muszę naprawić czujnik deszczu i zasilanie gniazd 12v i cb na stałe. Ale schematy juz sobie znajdę.
-
- Stały bywalec
- Posty: 226
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 21:58
- Reputacja: 3
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.4B, 2007
- Silnik:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Moduł świateł dziennych
Mam pytanie gdzie w Captiva 2.4 benzyna 2007r. najlepiej "dobrać" się do kabelków, aby podłączyć moduł leparda czy inny podobny?
Przewody: 12v po zapłonie, pozycyjne, drogowe czy halogeny?
Może w skrzynce bezpieczników w silniku są wszystkie przewody?
W którym miejscu w Captivi można sie przedostać przez ścianę grodziową? Czy od kierowcy jest takie miejsce? Chce założyć wyłącznik modułu dziennych gdzieś obok złącza diagnostyczynego pod kierownicą.
Przewody: 12v po zapłonie, pozycyjne, drogowe czy halogeny?
Może w skrzynce bezpieczników w silniku są wszystkie przewody?
W którym miejscu w Captivi można sie przedostać przez ścianę grodziową? Czy od kierowcy jest takie miejsce? Chce założyć wyłącznik modułu dziennych gdzieś obok złącza diagnostyczynego pod kierownicą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość