Brak mocy przy wyższej prędkości
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 maja 2016, o 13:10
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.2 2011 4x4
- Silnik:
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
widzisz u mnie podobne wskazania a powinno byc tak:
Na jałowym przepustnica 77-80% (zamknieta), przepływka ponad 4-7g/s, ciśnienie w kolektorze 2-2,5
Po przygazowaniu przepustnica powinna iść max do 16-17% (max otwarcia), przeplywka max do 80-100 g/s,
u mnie po wymianie map sensora byly prawidlowe parametry a po chwili wracalo do 16% na jalowym i sie jakby przycinal.
w miedzy czasie wyskoczył mi blad P0404 czyli blad egr - muszę zdemontować egr i kolektor, wyczyścić, sprawdzić egr (ewentualnie go wymienić) i podejrzewam ze powinno pomoc. albo egr nam padł lub klapy kolektora są zapchane syfem (taka była pierwotna diagnoza mojego elektromechanika).
Na jałowym przepustnica 77-80% (zamknieta), przepływka ponad 4-7g/s, ciśnienie w kolektorze 2-2,5
Po przygazowaniu przepustnica powinna iść max do 16-17% (max otwarcia), przeplywka max do 80-100 g/s,
u mnie po wymianie map sensora byly prawidlowe parametry a po chwili wracalo do 16% na jalowym i sie jakby przycinal.
w miedzy czasie wyskoczył mi blad P0404 czyli blad egr - muszę zdemontować egr i kolektor, wyczyścić, sprawdzić egr (ewentualnie go wymienić) i podejrzewam ze powinno pomoc. albo egr nam padł lub klapy kolektora są zapchane syfem (taka była pierwotna diagnoza mojego elektromechanika).
-
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 19 sie 2017, o 18:06
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Captiva LTZ 2.2 2013
- Silnik:
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Wymiana map sensora nic nie zmieniła niestety.
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 maja 2016, o 13:10
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.2 2011 4x4
- Silnik:
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
zostaje sprawdzenie egr (wyczyszczenie lub wymiana) i czyszczenie kolektora.
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 9 wrz 2017, o 09:19
- Reputacja: 0
- Imię: Michał
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Kościan
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
I co kaloktor i EGR pomogły??
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Czyszczenie przepływomierza nic nie dało, jednak cały czas był błąd i przy wyższej prędkości 130-140km/h silnik wchodził w tryb awaryjny. Ze względu na ten zły sygnał z przepływomierza ograniczał prędkość. Jak mi mechanik to wyłożył: aby być ekologicznym ogranicza prędkość ze względu na zwiększone wydalanie spalin . Takie to dbanie o środowisko, aby nie "smrodzić" (bzdura, jakbym chciał być ekologiem to bym sobie konia z wozem kupił).
Wymiana przepływki 800 zł łącznie, bo sam wymiana około 10 min z zaprogramowaniem nowego przepływomierza, cenę przepływki pisałem wcześniej, bo tylko do kupienia w ASO.
Co do trybu awaryjnego już jest ok, jednak aby nie było tak pięknie to teraz, prędkość maksymalna 165 km/h (wcześniej nawet do 200 km/h) i silnik wyje cały czas na 4300 - 4400 obr., bo nie chce przełączyć na 6 bieg. Wcześniej przy takiej prędkości wskakiwała 6-tka i kręcił około 3000-3300 obr.
Sprawdziłem przełączając dźwignię na "manual". Jeszcze jedna ciekawostka na trybie manualnym udało mi się wrzucić 6 bieg, jakiś "cud", bo ma niby 5 w manualu (z instrukcji) i nigdy wcześniej nie udała mi się taka sztuczka wbicia 6-ki.
Pedał do podłogi, a on ledwo 165 km/h (z górki 170) . Przy niższych biegach też mam wrażenie, że ze skrzynią coś nie tak (automat) i zdarza się, że kręci nawet do 5 tys. na niższym i dopiero przeskakuje na wyższy bieg.
Od razu po zamontowaniu przepływomierz wyjeżdżając z warsztatu na ulicę, tak jakby mi się przydusił a po 2-3 sekundach wskoczył na wysokie obroty (aż silnik zawył) i dalej już jechał niby normalnie.
Jutro jadę do mechanika na komputer niech sprawdzą co znowu.
Te obroty to tak przybliżone, bo nie pamiętam dokładnie
Wymiana przepływki 800 zł łącznie, bo sam wymiana około 10 min z zaprogramowaniem nowego przepływomierza, cenę przepływki pisałem wcześniej, bo tylko do kupienia w ASO.
Co do trybu awaryjnego już jest ok, jednak aby nie było tak pięknie to teraz, prędkość maksymalna 165 km/h (wcześniej nawet do 200 km/h) i silnik wyje cały czas na 4300 - 4400 obr., bo nie chce przełączyć na 6 bieg. Wcześniej przy takiej prędkości wskakiwała 6-tka i kręcił około 3000-3300 obr.
Sprawdziłem przełączając dźwignię na "manual". Jeszcze jedna ciekawostka na trybie manualnym udało mi się wrzucić 6 bieg, jakiś "cud", bo ma niby 5 w manualu (z instrukcji) i nigdy wcześniej nie udała mi się taka sztuczka wbicia 6-ki.
Pedał do podłogi, a on ledwo 165 km/h (z górki 170) . Przy niższych biegach też mam wrażenie, że ze skrzynią coś nie tak (automat) i zdarza się, że kręci nawet do 5 tys. na niższym i dopiero przeskakuje na wyższy bieg.
Od razu po zamontowaniu przepływomierz wyjeżdżając z warsztatu na ulicę, tak jakby mi się przydusił a po 2-3 sekundach wskoczył na wysokie obroty (aż silnik zawył) i dalej już jechał niby normalnie.
Jutro jadę do mechanika na komputer niech sprawdzą co znowu.
Te obroty to tak przybliżone, bo nie pamiętam dokładnie
- bart82
- Bywalec
- Posty: 151
- Rejestracja: 28 kwie 2018, o 22:55
- Reputacja: 0
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.4 4WD
- LPG: Lovato Smart
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Kolego a czasem wydechu nie masz gdzieś przytkanego?
U mnie akurat benzyna ale mialem podobny problem gdzie zatkał się katalizator.
U mnie akurat benzyna ale mialem podobny problem gdzie zatkał się katalizator.
-
- Stały bywalec
- Posty: 222
- Rejestracja: 20 sie 2017, o 19:20
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
A kolego nie jest coś ze skrzynią?
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Wczoraj sprawdzone i żadnych błędów.
Mechanicy rozłożyli ręce i co, no nic. Nie potrafią mi pomóc, trochę się wpieniłem, bo nie sztuka coś wymienić i dalej radź Pan sobie sam.
Nie wiem czy do ASO, aby przeprogramowali cały silnik, czy ktoś inny pomoże bez oprogramowania serwisowego GM?
Jeszcze padła propozycja aby odłączyć akumulator, aby soft silnika na nowo odczytało parametry. Nie wiem, czy to coś pomoże?
Czy ktoś się orientuje ile w ASO kosztuje taka usługa, czy jednak ciężko stwierdzić co trzeba i za ile?
Skrzynia chodziła przed wymianą przepływomierza dobrze bez zarzutu, teraz przy niższych prędkościach też jest raczej ok, nie zauważyłem aż tak dużej różnicy, chodzi płynnie, nie szarpie, nie przeskakuje.
Coś też mówili o złym odczycie parametrów obciążenia silnika, ale dlaczego tylko na 6-tym biegu?
Mechanicy rozłożyli ręce i co, no nic. Nie potrafią mi pomóc, trochę się wpieniłem, bo nie sztuka coś wymienić i dalej radź Pan sobie sam.
Nie wiem czy do ASO, aby przeprogramowali cały silnik, czy ktoś inny pomoże bez oprogramowania serwisowego GM?
Jeszcze padła propozycja aby odłączyć akumulator, aby soft silnika na nowo odczytało parametry. Nie wiem, czy to coś pomoże?
Czy ktoś się orientuje ile w ASO kosztuje taka usługa, czy jednak ciężko stwierdzić co trzeba i za ile?
Skrzynia chodziła przed wymianą przepływomierza dobrze bez zarzutu, teraz przy niższych prędkościach też jest raczej ok, nie zauważyłem aż tak dużej różnicy, chodzi płynnie, nie szarpie, nie przeskakuje.
Coś też mówili o złym odczycie parametrów obciążenia silnika, ale dlaczego tylko na 6-tym biegu?
-
- Bywalec
- Posty: 141
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 18:00
- Reputacja: 1
- Imię: darek
- Samochód: captiva 2.0 D
- Silnik:
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Ile masz przejechane możę wtryski są do wymiany.
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
74 tys. km, rocznik 2012
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 cze 2018, o 22:14
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 2.2 ltz
- Silnik:
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Witam dołączając sie do konwersacji ja po podobnym błedzie wymieniłem przepływomierz (nie dało to nic) załozyłem nową turbine u mnie padła zmienna geometria którejsie podobno nieregeneruje brak (orginalnych częsści)troche to pomoglo ale błąd przepływomierza dalej sie zapalał ,zregenerowałem dpf jest w 99% sprawny ,wymieniłem kolektor dolotowy i bingo samochód wyzdrowiał u mnie były wywalone klapki , sterowanie nimi (ta gruszka na kolektorze działala ale urwane było mocowanie do klap ,kolektor cały zalepiony syfem) czyszczenie przepustnicy bo nagaru tez tam sie sporo znalazło , jeszcze musze podjeczhaćna komputer boczasami po odpaleniu przez chwile nie ma mocy ale nie zapala sie błąd ,a za moment popierdziela jak nowa,mam nadzieje ze to już koniec z brakiem mocy .
Pozdrawiam i życze mniejszych kosztów niż uy mnie.
Pozdrawiam i życze mniejszych kosztów niż uy mnie.
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Tak z ciekawości dużo to kolegę kosztowało, cena nowego auta?
U mnie jak na tą chwilę po wymianie przepływomierza, z trybem awaryjnym nei ma problemu.
Jednak dalej nie wiem co ze skrzynią.
Jedna osoba opisała na fb w grupie użytkowników Captiva, że ma podobny problem z 6-tką i był w ASO, a tam powiedzieli mu, że nic nie widzą i jest wszystko OK.
Szukam i pytam wśród znajomych czy ktoś zna mechanika, który mógłby pomóc. Nie sztuką jest wymienić pół samochodu.
U mnie jak na tą chwilę po wymianie przepływomierza, z trybem awaryjnym nei ma problemu.
Jednak dalej nie wiem co ze skrzynią.
Jedna osoba opisała na fb w grupie użytkowników Captiva, że ma podobny problem z 6-tką i był w ASO, a tam powiedzieli mu, że nic nie widzą i jest wszystko OK.
Szukam i pytam wśród znajomych czy ktoś zna mechanika, który mógłby pomóc. Nie sztuką jest wymienić pół samochodu.
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 cze 2018, o 22:14
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 2.2 ltz
- Silnik:
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Witam coś koło 6 tys,a co do skrzyni to moja przy 113 tyś była remontowana działa jak narazie całkiem dobrze z 6 nie ma problemu.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
U mnie tak właśnie jest ale w Cruze 2.0 163KM diesel... Co sugerujesz do sprawdzenia ? Dziś na diagnostyce wyszło mi 8 błędow : P0533,P0513,P200C,P0627,P0674,P200A,P2269,P0031krzyzowiec pisze: ↑16 kwie 2018, o 21:34A czy występuje dziura w gazie? Po naciśnięciu pedalu gazu po zmianie biegu jest zwłoka zanim auto zaczyna przyspieszać?
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 maja 2016, o 13:10
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.2 2011 4x4
- Silnik:
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Panowie, u mnie podobny problem co u @captiva otwock.
Gruszka w kolektorze ssacym która reguluje otwieraniem klap wirowych, z niej właśnie spadło cięgno które otwiera i zamyka klapy. Były w pozycji praktycznie zamkniętej.
Po demontażu kolektora i wyczyszczenia go,mechanik usunął klapy wirowe aby zapobiec ich uszkodzeniu w przyszłości. Dodatkowo u mnie był problem z egr. Puściła uszczelka pod egr i płyn chłodzący dostawal się do komory spalania.
Kolektor i egr zawalony nagarem.
Wszystko wyczyszczone, egr nie zaslepialismy.
nowe uszczelki egr, korpusu egr i kolektora.
Auto odzylo i ponownie na 184km i 400nm.
Koszty:
-Komplet uszczelek kolektor+egr: 300zł
-Rura przepustnicy(u mnie była uszkodzona): 100zł
-robocizna: 350zł
-plyn chłodniczy: 100zł
Pozdrawiam,
Konrad
Gruszka w kolektorze ssacym która reguluje otwieraniem klap wirowych, z niej właśnie spadło cięgno które otwiera i zamyka klapy. Były w pozycji praktycznie zamkniętej.
Po demontażu kolektora i wyczyszczenia go,mechanik usunął klapy wirowe aby zapobiec ich uszkodzeniu w przyszłości. Dodatkowo u mnie był problem z egr. Puściła uszczelka pod egr i płyn chłodzący dostawal się do komory spalania.
Kolektor i egr zawalony nagarem.
Wszystko wyczyszczone, egr nie zaslepialismy.
nowe uszczelki egr, korpusu egr i kolektora.
Auto odzylo i ponownie na 184km i 400nm.
Koszty:
-Komplet uszczelek kolektor+egr: 300zł
-Rura przepustnicy(u mnie była uszkodzona): 100zł
-robocizna: 350zł
-plyn chłodniczy: 100zł
Pozdrawiam,
Konrad
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Minęło 2 miesiące, nie dużo przejechane około 1 kkm i znów komputer pokazuje, że padł przepływomierz.
Mocy nadal nie odzyskał.
Teraz zdarzyło mu się wejść w tryb awaryjny przy niskich prędkościach w mieście.
Chociaż wydawało mi się w ostatnią sobotę, że "ruszył".
Rozpędziłem go do około 180km/h, ale od razu tryb awaryjny i klapa.
Wracając z wycieczki (100km poza miastem S-ką) przy 160km/h jakoś jechał, bez trybu awaryjnego.
Mocy nadal nie odzyskał.
Teraz zdarzyło mu się wejść w tryb awaryjny przy niskich prędkościach w mieście.
Chociaż wydawało mi się w ostatnią sobotę, że "ruszył".
Rozpędziłem go do około 180km/h, ale od razu tryb awaryjny i klapa.
Wracając z wycieczki (100km poza miastem S-ką) przy 160km/h jakoś jechał, bez trybu awaryjnego.
-
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 19 sie 2017, o 18:06
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Captiva LTZ 2.2 2013
- Silnik:
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Mi pokazuje czasami spadek mocy silnika. Nie wiem co jest tego przyczyną. Jak się zapala kontrolka to mimo, że mam wciśnięty pedał gazu to auto nie przyspiesza (a wręcz zaczyna zwalniać). Dzieje sie tak dopóki nie puszczę pedału gazu i nie nacisnę go ponownie...
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Mi wytłumaczyli, że komputer daje błąd i silnik wchodzi w tryb awaryjny i dlatego zmniejsza moc, aby ograniczyć wydalanie spalin
-
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 19 sie 2017, o 18:06
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Captiva LTZ 2.2 2013
- Silnik:
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
U mnie z wpiętym przepływomierzem, czy wypiętym nie ma różnicy. Jest dziura w gazie, a czasem właśnie ta kontrolka spadku mocy. Juz nie wiem co dalej robić - sprawdzilem egr i klapy wirowe. Wydaje mi się, że może to byc spowodowane sterowaniem turbiny, czyli samą gruchą albo blokują się łopatki w samej turbinie. W następnym tygodniu prawdopodobnie zdecyduję się na demontaż turbo.
- Florek
- Bywalec
- Posty: 116
- Rejestracja: 13 sty 2017, o 22:52
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 07, Aveo 06
- Silnik:
- Lokalizacja: Pyrzyce
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
U mnie na trasie 250km auto wypadało w tryb awaryjny i odcinalo moc. Trzeba było zgasic i odpalić auto problem zniknął ale na chwilę auto wypadało w tryb awaryjny około 10 razy.
Wyciagalem kolektor i egr wszystko wyczyszczone do tego nowe rury od intercoolera i turbo bo były peknieta a na deser programowo wywalonym egr. Tydzień po zabiegu ponownie trasa 250km i zero problemu wszystko śmiga jak trzeba.
Wyciagalem kolektor i egr wszystko wyczyszczone do tego nowe rury od intercoolera i turbo bo były peknieta a na deser programowo wywalonym egr. Tydzień po zabiegu ponownie trasa 250km i zero problemu wszystko śmiga jak trzeba.
Chevrolet Captiva 4x4 AT 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> Wirus na 180KM 380NM DPF EGR OFF
Chevrolet Aveo T250 1.2 8v LPG 2006r.
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 190NM 2014r.
Chevrolet Aveo T250 1.2 8v LPG 2006r.
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 190NM 2014r.
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Gdzie można szybko kupić zaślepki klap wirowych do kolektora?
Silnik 2,2D 184KM automat 2012r.
Dodano po 2 godzinach 19 minutach 17 sekundach:
Silnik 2,2D 184KM automat 2012r.
Dodano po 2 godzinach 19 minutach 17 sekundach:
Czy usuwając klapy mieszaliście coś w oprogramowaniu silnika, czy dało radę bez tego i nie ma problemów w czasie jazdy?
-
- Aktywny
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 maja 2016, o 13:10
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2.2 2011 4x4
- Silnik:
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
groszek_11, wysłałem ci info na priv.
Po usunięci klap, u mnie nie programowano sterownika silnika bo uważam że nie ma potrzeby. to to samo tylko że nie ma cyrkulacji powietrza bez klap.
samo wyrzucenie i wyczyszczenie wszystkiego po drodze powinno pomóc.
wcześniej nie mogłem osiągnąc 150-160km/h a teraz przy 200 jemu się jeszcze chce gnać do przodu.
zero błędów i tylko gwiżdże powietrze w kolektorze.
Po usunięci klap, u mnie nie programowano sterownika silnika bo uważam że nie ma potrzeby. to to samo tylko że nie ma cyrkulacji powietrza bez klap.
samo wyrzucenie i wyczyszczenie wszystkiego po drodze powinno pomóc.
wcześniej nie mogłem osiągnąc 150-160km/h a teraz przy 200 jemu się jeszcze chce gnać do przodu.
zero błędów i tylko gwiżdże powietrze w kolektorze.
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 cze 2018, o 22:14
- Reputacja: 0
- Imię: Tomek
- Samochód: Captiva 2.2 ltz
- Silnik:
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Drodzy forumowicze ja po grubszej naprawie dokonanej w wakacje musiałem jeszcze wymienic zawór podcisnien na turbo i kolektor ssący teraz zawsze ma już moc a zawiniła w nim utrącona rurka którą jakiś partacz skleił na klei na ciepło ,powiem jeszcze że samochód byl do wakacji serwisowany w ASO i miał robioną skrzynie w podobno bardzo renomowanej firmie ,wiec nie wiem kto i kiedy to utrącił grunt że u nas mechanicy i elektrycy temy zaradzili.
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
- Reputacja: 0
- Imię: Konrad
- Samochód: Captiva 2,2D 184KM
- Silnik:
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Po 8 miesiącach walki wywaliłem klapy wirowe z kolektora i auto wróciło do normalności.
Żaden przepływomierz, egr, dpf itd., ale jedynie klapy, które mają plastikowe cięgna grubości wykałaczki.
Nowy kolektor jedyne 1750 zł tylko do dostania w serwisie i nie wiadomo jak długo będzie służył.
Wycięcie klap z robocizną 1300 zł (brutto).
Żaden przepływomierz, egr, dpf itd., ale jedynie klapy, które mają plastikowe cięgna grubości wykałaczki.
Nowy kolektor jedyne 1750 zł tylko do dostania w serwisie i nie wiadomo jak długo będzie służył.
Wycięcie klap z robocizną 1300 zł (brutto).
-
- Aktywny
- Posty: 96
- Rejestracja: 15 sty 2019, o 22:48
- Reputacja: 2
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Captiva 2.2D 2012r
- Silnik:
- Lokalizacja: Gałków Mały/Łódzkie
- Kontakt:
Re: Brak mocy przy wyższej prędkości
Ta cena za wycięcie klap to z demontażem kolektora?
Programowo coś zmieniałeś?
Mam kolektor na wierzchu, wystarczy je wyciąć?
Programowo coś zmieniałeś?
Mam kolektor na wierzchu, wystarczy je wyciąć?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość