Witam serdecznie. Taki oto problem czasem mnie spotyka:
Wsiadam, próbuję odpalić i lipa. Kręci a nawet nie załapie. Nie mija chwila, uspokajam swoją psychikę aby się nie denerwować. Wkładam kluczyk, przekręcam i jak gdyby nigdy nic - odpala od strzała. Testowane na kluczyku z centralnym i bez centralnego.
Program pokazał mi dwa błędy P1628 i P1629 ... mogę coś z tym jeszcze zrobić czy powinienem już szukać drugiego pakietu startowego ?
Z poważaniem
Błąd P1628 i P1629
- none7
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 20:40
- Reputacja: 7
- Imię: Karol
- Samochód: Lacetti '05
- Silnik: 1.6, F16D3, 109KM, benz.+LPG
- LPG: STAG QNEXT PLUS
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 3977
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 44
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Błąd P1628 i P1629
Coś się dzieje z immo. Nie wymieniałeś ostatnio baterii w kluczyku, nie rozbierałeś go ?
Ew. można styki modułu immo przejrzeć.
Ew. można styki modułu immo przejrzeć.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- none7
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 20:40
- Reputacja: 7
- Imię: Karol
- Samochód: Lacetti '05
- Silnik: 1.6, F16D3, 109KM, benz.+LPG
- LPG: STAG QNEXT PLUS
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Błąd P1628 i P1629
lacetti mam od października. to i owo już o tych autach wiem. baterii nie ruszałem, centralny łapie z ok 20 metrów.
Jak napisałem: na obu kluczykach występuje to samo.
Ściągnę osłonę kolumny w przeciągu kilku dni i sprawdzę podłączenie immo.
Jak napisałem: na obu kluczykach występuje to samo.
Ściągnę osłonę kolumny w przeciągu kilku dni i sprawdzę podłączenie immo.
- none7
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 20:40
- Reputacja: 7
- Imię: Karol
- Samochód: Lacetti '05
- Silnik: 1.6, F16D3, 109KM, benz.+LPG
- LPG: STAG QNEXT PLUS
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Błąd P1628 i P1629
Dodatkowo doszedł dziś błąd P0337 (czujnik wału korbowego). Poczytałem i gdy pojawi się znowu problem z odpaleniem to spróbuję dopchnąć czujnik do bloku i sprawdzę czy to pomoże (może szczelina od czujnika do zębów jest zbyt duża i nie może zaskoczyć silnik).
Po włożeniu kluczyka w stacyjkę słychać test pompy paliwa.
Po włożeniu kluczyka w stacyjkę słychać test pompy paliwa.
- none7
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 20:40
- Reputacja: 7
- Imię: Karol
- Samochód: Lacetti '05
- Silnik: 1.6, F16D3, 109KM, benz.+LPG
- LPG: STAG QNEXT PLUS
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Błąd P1628 i P1629
no i wstępnie wszystko się wyjaśniło. pierwsze błędy były pozostałością po poprzednim właścicielu. wykasowanie ich spowodowało że nigdy się nie pojawiły ponownie.
błąd czujnika wału korbowego P0337 dawał się we znaki. czasem nie chciał odpalać dopóki czujnika nie odpiąłem, czasem w czasie jazdy czuć było jakby auto chciało jechać ale nie mogło. Wyciągnąłem czujnik, wyczyściłem, doszczelniłem ale nic to nie pomogło. Siostra ma identyczne lacetti. Zorientowałem się że mój czujnik to jakiś zamiennik. Zdecydowałem się kupić używany identyczny do tego co ma moja siostra. Zamontowałem z 1.8 z szarą wtyczką z 2009 roku. Obecnie problem nie występuje.
błąd czujnika wału korbowego P0337 dawał się we znaki. czasem nie chciał odpalać dopóki czujnika nie odpiąłem, czasem w czasie jazdy czuć było jakby auto chciało jechać ale nie mogło. Wyciągnąłem czujnik, wyczyściłem, doszczelniłem ale nic to nie pomogło. Siostra ma identyczne lacetti. Zorientowałem się że mój czujnik to jakiś zamiennik. Zdecydowałem się kupić używany identyczny do tego co ma moja siostra. Zamontowałem z 1.8 z szarą wtyczką z 2009 roku. Obecnie problem nie występuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości