Kontrolka Airbag
-
- Profesjonalista
- Posty: 844
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 25
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Jeżeli wszystkie układy poduszek i pasów są sprawne to kontrolka powinna migać dokładnie 6(chyba) razy i gasnąć ,jeżeli zaświeca się i gaśnie to znaczy że jest błąd zapisany w pamięci modułu kasowany jest automatycznie po usunięciu usterki np zaśniedziałe styki co wiąże się z błędem oporności po iluśtam dobrych odczytach (podobno) ale nikt nie czeka i kasuje programem. .Jeżeli świeci na stałe to znaczy że jest poważna awaria np poduszka niesprawna , crasch test itp co zagraża bezpośrednio.Teraz u mnie np świeci się non stop bo mam odłączoną poduszkę kierowcy( obszywam kierownicę i robię podgrzewanie )Z tego co wiem moduły z zapisanym crasch testem nie nadają się do powtórnego użytku po regeneracji tylko do testów .Z ciekawości czym usunął błąd crasch.
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
-
- Profesjonalista
- Posty: 585
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
- Reputacja: 1
- Imię: Krzysiek
- Samochód: Daewoo Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: W-w/Dz-n
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Aktywny błąd poduchy zgaśnie sam, gdy usuniemy przyczynę. Pozostaje wtedy jako nieaktywny. Nieaktywny nie gaśnie sam, musi zostać skasowany programem z pamięci (i nie pomaga tu odłączenie akumulatora i inne proste zabiegi).
Na pierwszej stronie tego tematu można odnaleźć:
Post, który napisałem po spostrzeżeniu, że mi nie miga, jest z 2014 roku, czyli minęło dobre 2 lata od pomyslnej naprawy.
Po lekturze postów tego tematu postanowiłem podpiąć się Chevrolet Explorerem. Skasowałem nieaktywny błąd z pamięci i po dziś dzień miga, po czym gaśnie.
Na pierwszej stronie tego tematu można odnaleźć:
Gdzieś w 2011/2012 roku, około pół roku od momentu gdy kupiłem samochód, zaświeciła się kontrolka poduszek. Najpierw zaświecała się, ale po jakimś czasie sama gasła (zły styk na kostce). Po jakimś czasie kontrolka już świeciła na stałe. Oczywiście nie zauważyłem wcześniej zmiany sposobu informowania o stanie układu poduszek (mam na myśli, że kiedyś migała a potem zaczęła świecić przez chwilę i gasnąć). Po jakimś czasie, gdy kontrolka już świeciła ciągle wybrałem się do elektryka, który odnalazł przyczynę (podobno nie podpinał pod kompa, tylko sprawdził od razu kostki i winna okazała się ta za schowkiem). Jako, że kontrolka zgasła stwierdził, że nic więcej nie trzeba robić. Po oddaniu mi samochodu przez długi czas wydawało mi się, że wszystko jest w porządku, bo kontrolka przez chwilę się świeciła i gasła. Wg. mnie wszystko było tak, jak zawsze, czyli jak to zapamiętałem - bo zdążyłem się już do tego przyzwyczaić.GoLL@B pisze:Hmm zaciekawiliście mnie ... u mnie też kontrolka świeci się ciągle, po czym gaśnie, ale ja tak miałem odkąd kupiłem samochód Muszę spróbować się podłączyć chevrolet explorerem, chyba on ma możliwość kasowania błędów w airbagu też. Gdyby nie ten temat to nigdy bym się pewnie nie domyślił, że coś może być nie tak.
Post, który napisałem po spostrzeżeniu, że mi nie miga, jest z 2014 roku, czyli minęło dobre 2 lata od pomyslnej naprawy.
Po lekturze postów tego tematu postanowiłem podpiąć się Chevrolet Explorerem. Skasowałem nieaktywny błąd z pamięci i po dziś dzień miga, po czym gaśnie.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2017, o 15:58 przez GoLL@B, łącznie zmieniany 1 raz.
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Dokładnie tak jest, jeżeli kontrolka gaśnie to układ jest sprawny, ale jeżeli był błąd to kontrolka nie mruga tylko się świeci, po skasowaniu błędu, kontrolka powinna ponownie migać i dopiero gasnąć, w wtorek to potwierdzę jeszcze
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Profesjonalista
- Posty: 844
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 25
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Aktywny błąd crasch testu niezależnie od zderzenia sa nie usuwalne chewi eksprolerem sprawdzone na 2modułach to moze być przyczyna nie migania lampki aktualnie robię przekładkę na 4 poduszki z napinaczami ciężko jest znależć moduł bez tego błędu
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Jestem po operacji, błąd skasowany i teraz kontrolka mruga i gaśnie
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- orzech
- Stały bywalec
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
- Reputacja: 1
- Imię: Marcin
- Samochód: Lacetti 1.6 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
No i masz pewność, że wszystko w układzie jest OK
- littek
- Bywalec
- Posty: 184
- Rejestracja: 10 mar 2017, o 10:54
- Reputacja: 0
- Imię: Mateusz
- Samochód: Lacetti 1.8 CDX HB
- Silnik: F18D3 LPG
- LPG: STAG
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Dwa dni temu zaczęła mi się świecić ciągłym światłem kontrolka poduszek. Oczywiście sprawdziłem wtyczkę, po jej ponownym podłączeniu, kontrolka mrugnęła i dopiero po chwili znowu zaczęła świecić się ciągle. Mam tylko poduszki czołowe. Pod komputer może w weekend będę miał okazję się podpiąć.
Czy ktoś ma pomysły gdzie warto byłoby szukać? Przewody pod fotelem kierowcy wydają się być w rozsądnym stanie.
Czy ktoś ma pomysły gdzie warto byłoby szukać? Przewody pod fotelem kierowcy wydają się być w rozsądnym stanie.
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Ja to rozgrzebałem całość, pod fotelem za schowkiem i przy centralce, która jest o ile dobrze pamiętam przed lewarkiem, wszystko popsikałem środkiem do styków i skasowałem błąd, od stycznia mam spokój
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Profesjonalista
- Posty: 844
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 25
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Tak jak Kolega wyżej pisze jeżeli nie ma bocznych poduszek to te trzy miejsca plus ew styki napinaczy pasów na słupkach (zielona wtyczka) ale to raczej b.rzadko.U mnie wywala błąd zawsze wtyczka poduszki pasażera,styki tam są do du..za przeproszeniem,jak tylko "brzuchaty" zaczyna świecić czyszczę je i psikami , na jakiś czas wystarcza a kontrolka znowu miga.
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
- littek
- Bywalec
- Posty: 184
- Rejestracja: 10 mar 2017, o 10:54
- Reputacja: 0
- Imię: Mateusz
- Samochód: Lacetti 1.8 CDX HB
- Silnik: F18D3 LPG
- LPG: STAG
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Kilka tygodni temu wymieniłem mój pas bezpieczeństwa, bo był naderwany od zamka w kurtce (od tego momentu używam wiejskich nakładek na pas...), no ale od tego chyba by nagle po takim czasie nie wyskoczył błąd. No ale cóż, wygląda na to, że nie będę się nudził...
-
- Profesjonalista
- Posty: 844
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 25
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Jeżeli wymieniałeś pas to ja bym zaczął właśnie od tego może gdzieś się poluzowała wtyczka ,przewody.Najlepiej sprawdzić chewi explorerem błąd ci podpowie co i gdzie szukać a po naprawie go skasujesz i gdy nie wyskoczy ponownie to jest pewność że naprawione.Co do nakładek może są i wiejskie ale spełniają swoje zadanie i pas tak mocno nie" pije"szczególnie panie .
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
No i problem wrócił o dziwo nic nie robiłem w aucie, jechałem w piątek na działkę po drodze zatrzymałem się pod sklepem na drobne zakupy i jak już ruszałem to zobaczyłem, że znowu cholera nie gaśnie. Trzeba będzie znowu rozbierać pół auta. Tak mnie zastanawia czy przypadkiem za schowkiem nie idzie jakiś przewód od klimy i tam na kostkę kapie.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Świeżak
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 lut 2017, o 13:54
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa TRCH
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
ja u siebie po dociskałem wszystkie wtyczki, polutowałem kabelki pod siedzeniem
i zaprzestała świecić już tak ponad pół roku
może posprawdzaj wtyczki wszystkie.
i zaprzestała świecić już tak ponad pół roku
może posprawdzaj wtyczki wszystkie.
-
- Aktywny
- Posty: 54
- Rejestracja: 20 lut 2016, o 22:54
- Reputacja: 0
- Imię: Patryk
- Samochód: Daewoo Lacetti 1.8
- Silnik:
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Na jakim pinie łączy łączy się CE z modułem SRS (airbag) mam kabel z możliwością przepinania 1 7 13 i nie wiem, który wybrać. Samochód to wersja CDX z 2005 roku
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Już wcześniej to robiłem, nawet psikałem preparatem do czyszczenia styków. O dziwo stało się to nagle.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Moja historia:
Kupione auto a po kilku miesiącach gdy poczuło Polskie dziury bach jest kontrolka.
Najpierw delikatne podejście: czyścimy styki. Problem wrócił. Czyścimy styki i wyginamy blaszki (wygięte mniej luzu będą miały). Następnie: czyścimy, wyginamy, poprawiamy izolację i mocowanie. Dobra koniec głupot: kostka do łączenia przewodów (taka budowlana) żeby luzu nie było i spokój.
Nie mówię że lutowanie jest złe ale to alternatywa że można to dosyć łatwo zdemontować.
Kupione auto a po kilku miesiącach gdy poczuło Polskie dziury bach jest kontrolka.
Najpierw delikatne podejście: czyścimy styki. Problem wrócił. Czyścimy styki i wyginamy blaszki (wygięte mniej luzu będą miały). Następnie: czyścimy, wyginamy, poprawiamy izolację i mocowanie. Dobra koniec głupot: kostka do łączenia przewodów (taka budowlana) żeby luzu nie było i spokój.
Nie mówię że lutowanie jest złe ale to alternatywa że można to dosyć łatwo zdemontować.
-
- Profesjonalista
- Posty: 844
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 25
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Kontrolka AirBag
Nie potępiam ale wg mnie to druciarstwo jak i lutowanie ,nie wiem czy zauważyliście ale wtyczki orginalne mają blaszke która zwiera styki w momencie rozpięcia( po coś to jest - np rozładowanie el statycznej).Nie lepiej kupić inne np od forda i wymienić, z tymi nie ma takich kłopotów a w ostateczności na zwykłą hermetyczną .Koszty są niewielkie a spokój i pewność nie ma granic. Dziury w drodze mają tutaj najmniejszy wkład, nie przeginajmy,od znajomego elektryka dowiedziałem się ze orginalne styki są pokrywane specjalną powłoką która zapobiega śniedzieniu styków czyli utlenianiu- jedni robią to lepiej inni gorzej( u nas).A śniedzienie to zwiększony opór i check na tablicy.
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
-
- Bywalec
- Posty: 102
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 18:55
- Reputacja: 0
- Imię: Arek
- Samochód: Lacetti 1.4 HB
- Silnik:
- Lokalizacja: Świętochłowice (Śląsk)
- Kontakt:
Kontrolka Airbag
Witajcie!
Zauważyłem jedną rzecz. Po powrocie od mechanika, który nie ruszał poduszek kontrolka podczas włączania zapłonu świeci się ciągle i gaśnie standardowo.
Wcześniej jednak zawsze mrugała z 7x i gasła. Czy jest czym się martwić, że teraz świeci się i gaśnie, a wcześniej mrugała?
Komputer nie wyrzuca błędu.
W instrukcji obsługi jest napisane, że po włączeniu mruga, ale w wymienionych "uszkodzeniach systemu" nie ma wzmianki o świecącej się kontrolce przy odpalaniu. Jedynie, że świeci się podczas jazdy, ale u mnie tego nie ma.
Zauważyłem jedną rzecz. Po powrocie od mechanika, który nie ruszał poduszek kontrolka podczas włączania zapłonu świeci się ciągle i gaśnie standardowo.
Wcześniej jednak zawsze mrugała z 7x i gasła. Czy jest czym się martwić, że teraz świeci się i gaśnie, a wcześniej mrugała?
Komputer nie wyrzuca błędu.
W instrukcji obsługi jest napisane, że po włączeniu mruga, ale w wymienionych "uszkodzeniach systemu" nie ma wzmianki o świecącej się kontrolce przy odpalaniu. Jedynie, że świeci się podczas jazdy, ale u mnie tego nie ma.
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Trzeba by się było podłączyć pod komputer i sprawdzić czy faktycznie nie ma błędu. Nie pamiętam jak to u mnie było, ale chyba po przeleceniu styków to właśnie tak się zachowywało, a dopiero skasowanie błędów przywróciło miganie.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
No cóż, samo czyszczenie nic u mnie nie dało, muszę podjechać na skasowanie błędu
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
-
- Profesjonalista
- Posty: 844
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 22:31
- Reputacja: 25
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Cruze1,4 Sw LTZ+2012
- Silnik: 1,4 T +chip 163 km
- LPG: KME Skay Max
- Lokalizacja: SO
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Najprawdopodobniej wystąpiła krótka usterka np chwilowy brak styku , lub spadła oporność na stykach i zapisał się błąd co sygnalizuje właśnie brak migania lampki.Ciągłe świecenie oznacza już poważną awarię skutkującą np nie zadziałaniem poduszek.
Trzeba odczytać błąd i go ew. skasować dla próby,jeżeli wyskoczy z powrotem to usunąć usterkę i powtórnie skasować.
Trzeba odczytać błąd i go ew. skasować dla próby,jeżeli wyskoczy z powrotem to usunąć usterkę i powtórnie skasować.
Lacetti 1,6 sx zmienione w cdx 2011-2019
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 sty 2014, o 21:00
- Reputacja: 0
- Imię: Darek
- Samochód: Forenza
- Silnik:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Nie do końca jest tak jak mówicie... Po tym jak przerabiałem awarie w Forenzie dowiedziałem się chyba dużo o sterowniku airbagów w tych autach... Jak wszystko jest ok to mryga bodajrze 5x po wł zapłonu. Po jednej usterce, która ustała jest jedno mrugnięcie i gaśnie. Po następnej jest ciągłe światło nawet jak usterka zniknie!!!! Pomaga tylko kasowanie błędów w sterowniku!!! Układ nie jest samo-diagnozujący jak przystało na 21 wiek... U mnie tak to przynajmniej wygląda bo ostatnio jak wrzuciłem tom-tom-a pod fotel po jakimś czasie zapaliła się kontrolka airbag i stwierdziłem że wiem od czego ale olałem... Po kilku dniach zapaliła się znowu ciągłym światłem i od tamtej pory amba i świeciła ciągle. Po wypięciu i wpięciu obu kostek (pasażer i kierowca) i kasowaniu błędów jest ok. 5 mrygnięć i gaśnie... Mam forenze i u mnie jest tak że po rozpięciu kostek zwiera piny!!! Ponoć standard w GM!!! Przynajmniej z tego co pamiętam po pracy w warsztacie ma tak każdy opel od vectry b. Kostka jest tak zbudowana aby zwierała piny po rozpięciu aby sygnalizowało usterkę... Wszystkie kostki są tak skonstruowane bo oglądałem je dogłębnie jak próbowałem znaleźć usterkę za pierwszym razem. Skończyło się zakupem testera z Pewnej polskiej firmy na V i pomocy ludzi, którzy to tak naprawdę im sprzedają. Chevy explorer nie łączył się ze sterownikiem airbag niestety...
- Bushman10980
- Świeżak
- Posty: 42
- Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:48
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Captiva
- Silnik: 2.0 Diesel, 150KM
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Mam kupiony kabel VAG za 30 zł. i przelutowane piny aby czytał błędy AIRBAG. U mnie wystarczyło mocniejsze zamkniecie drzwi pasażera i kontrolka się zapalała.
Musiałem polutować czujnik napinacza pasa u pasażera na stałe znajdujący się w słupku. Po tym należy wykasować błąd Chevrolet explorer-em ale w wersji Rosyjskiej. Kasuje on błąd i historię błędów. Po tej operacji, po przekręceniu kluczyka kontrolka miga z 5x i gaśnie - i to jest prawidłowo. Jeśli komuś pali się chwile i potem gaśnie to ma jeszcze coś w historii.
Musiałem polutować czujnik napinacza pasa u pasażera na stałe znajdujący się w słupku. Po tym należy wykasować błąd Chevrolet explorer-em ale w wersji Rosyjskiej. Kasuje on błąd i historię błędów. Po tej operacji, po przekręceniu kluczyka kontrolka miga z 5x i gaśnie - i to jest prawidłowo. Jeśli komuś pali się chwile i potem gaśnie to ma jeszcze coś w historii.
SQ2MMV - Maciej
145,550 MHz / 19 CB
Trzech synów matka miała, dwóch słynęło z mądrości, a trzeci co był głupi poszedł do Łączności... TITATA TITITATA TITATATITITATA a trzeci co był głupi poszedł do Łączności.
https://www.facebook.com/siedemsmutkow/
145,550 MHz / 19 CB
Trzech synów matka miała, dwóch słynęło z mądrości, a trzeci co był głupi poszedł do Łączności... TITATA TITITATA TITATATITITATA a trzeci co był głupi poszedł do Łączności.
https://www.facebook.com/siedemsmutkow/
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 paź 2017, o 13:22
- Reputacja: 0
- Imię: Remik
- Samochód: Lacetti
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
W moim Lacetti kilka mscy temu pozbyłem się wtyczek pod fotelami kierowcy i pasażera. Kable zlutowane, nałożone koszulki termokurczliwe do tego wszystko zaizolowane taśmą. Był z tym spokój do dzisiaj, zapaliła się kontrolka airbag. Nie wiem dlaczego, wydaje się że znowu coś nie łączy, bo kontrolka gaśnie, zapala się i tak parę razy dziennie. Myślałem że usuniecie wtyczek pod siedzeniami załatwi problem i tak było a teraz problem powraca. Mam wersję CDX z poduszkami bocznymi. Gdzie jeszcze przeglądnąć wtyczki ? Są jakieś za schowkiem pasażera i pod lewarkiem hamulca ręcznego ?
Odczytałem błędy Chevrolet Explorerem i nie jestem pewien bo nie zapisałem ani nie cyknlaem fotki ale wydaje mi się że widziałem błąd nr 2 czyli Rezystancja w obwodzie zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy jest za niska
Co oznacza ten błąd ?
Odczytałem błędy Chevrolet Explorerem i nie jestem pewien bo nie zapisałem ani nie cyknlaem fotki ale wydaje mi się że widziałem błąd nr 2 czyli Rezystancja w obwodzie zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy jest za niska
Co oznacza ten błąd ?
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7704
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 8
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: Kontrolka Airbag
Za schowkiem jest jedna, w okolicach lewarka jest centralka, jeszcze na słupkach jest od napinaczy pasów.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości