

Ja mam wersję LS, ale z Niemiec, czyli bogatszą, silnik 1,2l, klima-manualna, 10air-bag, radio, fabrycznie ściemnione szyby tylne, podgrzewane lusterka, 4 szyby elektryczne, dwa kluczyki z pilotem i oczywiście centralny zamek, halogeny i chyba wszystko, nie pamiętam więcej.etac_owiec pisze:Maniek, ale chyba ty nie masz alarmu. Jaką masz wersje? Alarm był tylko w najwyższej wersji wyposażeniowej.
Hubert musiał odespać kilka zarwanych nocy w pracy.Maniek pisze:Siedziałem na miejscu kierowcy, podniosłem bolec drzwi przednich i otworzyłem drzwi i..... nic.
Ale jutro spróbuję z drzwiami tylnymi jak napisałeś, ale nie powinno być różnicy czy przód czy tył, przecież drzwi przednie nie mogą rozbroić alarmu, bo to była by jakaś bzdura. W TIS jest napisane, że alarm można rozbroić tylko z pilota.
A ciekawe jak u Huberta, coś nic nie pisze.
A nie jest tak, że alarm korzysta z czujników "siedzącej dupy" w przednich fotelach dla dindamdoła zapnijpasa i jak się w nich siedzi to nie uzbroją alarmu lub nie aktywują go ?Maniek pisze:Siedziałem na miejscu kierowcy, podniosłem bolec drzwi przednich i otworzyłem drzwi i..... nic.
Po pierwsze, nie mam żadnej diody, nic się nie pojawia po uzbrojeniu. Po drugie, Zostawiałem otwarte okno i otwierałem maskę również stojąc obok fury, później otwierałem drzwi, a na koniec otworzyłem z kluczyka klapę bagażnika. Innych opcji już nie ma.wszim pisze:A nie jest tak, że alarm korzysta z czujników "siedzącej dupy" w przednich fotelach dla dindamdoła zapnijpasa i jak się w nich siedzi to nie uzbroją alarmu lub nie aktywują go ?Maniek pisze:Siedziałem na miejscu kierowcy, podniosłem bolec drzwi przednich i otworzyłem drzwi i..... nic.Ja odpalenie alarmu testowałem tak że, zostawiłem otwartą szybę i otwierałem drzwi jak włamywacz, czyli z zewnątrz przez otwarte okno pociągnąłem za klamkę wewnętrzną drzwi. Oczywiście trzeba odczekać na uzbrojenie alarmu , np obserwując migająca kontrolkę diodową.
Ja w instrukcji wyczytałem, ze ta kontrolka ma się zaświecić jak wsadzi się do stacyjki kluczyk nie od tej fury.etac_owiec pisze:W wszystkich dokuemntach jest mowa o kontrolce alarmu, wiec czy kontrolka pokazana ponizej nie powinna mrugać.
Jeśli nie mruga, czy więc na pewno moduł jest sprawny?
To może alarm masz serwisowo wyłączony.Hubertradom pisze: Po pierwsze, nie mam żadnej diody, nic się nie pojawia po uzbrojeniu. Po drugie, Zostawiałem otwarte okno i otwierałem maskę również stojąc obok fury, później otwierałem drzwi, a na koniec otworzyłem z kluczyka klapę bagażnika. Innych opcji już nie ma.
W instrukcji nie ma ani pol slowa o alarmieHubertradom pisze:Ja w instrukcji wyczytałem, ze ta kontrolka ma się zaświecić jak wsadzi się do stacyjki kluczyk nie od tej fury.etac_owiec pisze:W wszystkich dokuemntach jest mowa o kontrolce alarmu, wiec czy kontrolka pokazana ponizej nie powinna mrugać.
Jeśli nie mruga, czy więc na pewno moduł jest sprawny?
Nie ma. Jest tylko o immobilizerze. Jak tylko kupiłem samochód to zadawałem Wam pytanie właśnie o kontrolkę viewtopic.php?f=51&t=729&view=unread#unreadetac_owiec pisze:W instrukcji nie ma ani pol slowa o alarmieHubertradom pisze:Ja w instrukcji wyczytałem, ze ta kontrolka ma się zaświecić jak wsadzi się do stacyjki kluczyk nie od tej fury.etac_owiec pisze:W wszystkich dokuemntach jest mowa o kontrolce alarmu, wiec czy kontrolka pokazana ponizej nie powinna mrugać.
Jeśli nie mruga, czy więc na pewno moduł jest sprawny?
Mój też w/g vin powinien mieć, a nie dziabieManiek pisze:Według specyfikacji na myChevrolet jak sprawdzałem po numerze VIN, to mój powinien mieć alarm.
Może trzeba go zaprogramować z kompa ??
Wiele osób nie chce mieć alarmu i często jeszcze w salonie przy odbiorze auta każą go dezaktywować. Jak nie jesteście pierwszym właścicielem to nie zdziwiłbym się na taką możliwość.wszim pisze:To może alarm masz serwisowo wyłączony.Hubertradom pisze: Po pierwsze, nie mam żadnej diody, nic się nie pojawia po uzbrojeniu. Po drugie, Zostawiałem otwarte okno i otwierałem maskę również stojąc obok fury, później otwierałem drzwi, a na koniec otworzyłem z kluczyka klapę bagażnika. Innych opcji już nie ma.
pytanie, w którym miejscu samochodu szukać drugiego modułu?etac_owiec pisze:No to na podstawie trzech VIN (hubert, maniek, all) zrobiłem analize wyposażenia.
Wyposażenie po VIN
-> ...85 ma opcje
UTJ
BAH
BAE
->... 56 ma opcje
UTJ
BAE
-> ...26 ma opcje
UTJ
BAE
Na opcje UTJ i BAE sklada się immobilizer i moduł znany pod numerem 95262289 (1)
Na opcje UTJ, BAH i BAE sklada się immobilizer i moduł znany pod numerem 95262289 (1), oraz dodatkowy moduł 95262293 (4)
Wskazany na zdjeciach przez Huberta moduł 95985850, to moduł dla układu UTJ i BAE, ktory był używany do Sparka w jakiś kompletacjach, ale po numerze VIN sie nie filtruje
Takze All, Maniek nie ma alarmu, a HUbert mieć go powinien, więc należy odszukać drugi moduł i sprawdzić dlaczego nie działa jeśli jest podłaczony.
Opis z kodów RPO dla producenta General Motors
BAE = WYPOSAŻENIE, SYSTEM ALARMOWY, IMMOBILIZER
BAH = WYPOSAŻENIE, SYSTEM ALARMOWY, IMMOBILIZER II GENERACJI SYSTEM IMMOBILIZERA DRUGIEJ GENERACJI (BAH)
UTJ = NIEUPOWAŻNIONE WEJŚCIE, INST ELEKTR AL ANTYWŁ
Hubert, jak znajdziesz u Siebie ten moduł to wklej fotkę i napisz gdzie on jest, bo jeśli by u mnie brakowało tylko tego modułu, to może bym go tanio zdobył, ewentualne programowanie i był by alarmHubertradom pisze:no to czeka mnie znów gimnastyka.
dopiero jutro po 23 będę mógł poszukać, dam znaćManiek pisze:Hubert, jak znajdziesz u Siebie ten moduł to wklej fotkę i napisz gdzie on jest, bo jeśli by u mnie brakowało tylko tego modułu, to może bym go tanio zdobył, ewentualne programowanie i był by alarmHubertradom pisze:no to czeka mnie znów gimnastyka..
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość