
Widział to ktos, gdzies? Chętnie taki układ załoze w swoim.
Nie ten: http://www.rymi.pl/ess.html
Uważam, że ten avt wcale nie jest głupi. W opisie jest że można kupić wersję zmontowaną, gotową do użycia, ale chyba nie jest dostępna. Oparte to jest o profesjonalny akcelerometr firmy Analog Devices, to nie chińszczyzna.etac_owiec pisze:wszim, na ciebie licze najbardziej w tym temacie. Zerknij na linka i zobacz czy temat jest do ogarnięcia ?
To po co ten reset.wszim pisze:Uważam, że ten avt wcale nie jest głupi. W opisie jest że można kupić wersję zmontowaną, gotową do użycia, ale chyba nie jest dostępna. Oparte to jest o profesjonalny akcelerometr firmy Analog Devices, to nie chińszczyzna.etac_owiec pisze:wszim, na ciebie licze najbardziej w tym temacie. Zerknij na linka i zobacz czy temat jest do ogarnięcia ?
Wyłączenie przekaźnika sterującego następuje po osiągnięciu przez pojazd przyspieszenia około 0,3 g z przeciwnym kierunkiem działania w osi X (czyli po ruszeniu pojazdu następującego po nagłym, awaryjnym hamowaniu) lub po wciśnięciu przycisku RESET.
Gdzie to umieść żeby był dostęp do przycisku reset.
Znajdz cwaniaka, co wyjmie plastiki przy -10stC na zewnatrz, bez garazu.zzzz pisze:można wyjąć i sprawdzić...
no ja taki cwany nie jestem.etac_owiec pisze:Znajdz cwaniaka, co wyjmie plastiki przy -10stC na zewnatrz, bez garazu.zzzz pisze:można wyjąć i sprawdzić...
Fakt, przyznaję się bez bicia, że dawno tu nie zaglądałem z braku czasu, nawet nawigacji jeszcze nie tknąłem, jak przyszła z Chin tak dalej sobie leży. Teraz troszeczkę się odrobiłem i będę nadrabiał zaległości.wszim pisze:Pytanie kto wie..
..czy przycisk świateł awaryjnych cruze/orlando jest bistabilny(tradycyjny) czy jednak monostabilny - załącz/wyłącz realizowane przez program w BCM odbierającym tylko impulsy podania masy z tego przycisku. Ze schematu w TISie nie wynika bezpośrednio ta informacja albo ja nie umiem tych schematów czytać. Barus do ciebie w zasadzie to pytanie o ile jeszcze tu zaglądasz. Z BCM się mocno doktoryzowałeś i znasz go jak własną kieszeń. Od tego zależy koncepcja realizacji pomysłu etaca.
Też mam takie wrażenie, ostatnio widziałem dwie Zafiry 2 i przy mocnym hamowaniu migały nie światła awaryjne ale światła stop razem z pozycyjnymi. Może łatwiej będzie sterować tym światłami ?barus pisze: Tylko ta funkcja jest celowo zablokowana przez Chevroleta, zarezerwowana dla wyższych modeli.
Takie zachowanie jest nietypowe, nie wiadomo jaka będzie reakcja. Migające światła awaryjne to klasyczna metoda informowania "uważaj ostro zahamowałem i stoję nie wjedź mi w dupsko", a czasem w ferworze emocji nie zdąży się załączyć tego przycisku świateł awaryjnych.huri_khan pisze: Też mam takie wrażenie, ostatnio widziałem dwie Zafiry 2 i przy mocnym hamowaniu migały nie światła awaryjne ale światła stop razem z pozycyjnymi. Może łatwiej będzie sterować tym światłami ?
Etak, wczoraj nie przeczytałem całego tego postu i stąd nie do końca zrozumiałem pytanieetac_owiec pisze:barus, dzieki za informacje i ciekawe spostrzezenia.
Mozesz sprawdzić, jak juz tam zaglądasz, jak działa przycisk świateł awaryjnych? Obecnie to jest juz wazne dla naszego projektu, gdyz układ posiadany, podaje sygnał z standardowego przekażnika, czyli stały i zastanawiamy sie jak to wpłynie na dzialanie BCM.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości