Check Engine - P2096
-
- Bywalec
- Posty: 126
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:49
- Reputacja: 0
- Imię: Sławek
- Samochód: Cruze 1.8 LS
- Silnik:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Check Engine - P2096
Witajcie,
Kilka dni temu wyskoczyła mi kontrolka Check Engine jednak nie zobaczyłem żadnych objawów, zero spadku mocy itd. Akurat miałem blisko do gazownika tak więc do niego wjechałem i zostawiłem auto. Po około 2 godzinach odebrałem auto i otrzymałem informacje, że powinno być ok. Po przejechaniu raptem 100 km kontrolka ponownie się zaświeciła, tak więc podłączyłem kompa i zobaczyłem błąd P2096. Macie jakieś pomysły od czego zacząć bardziej szczegółową diagnozę?
PS: Dodam może informacje, że na LPG mam przejechane raptem 5k km.
Kilka dni temu wyskoczyła mi kontrolka Check Engine jednak nie zobaczyłem żadnych objawów, zero spadku mocy itd. Akurat miałem blisko do gazownika tak więc do niego wjechałem i zostawiłem auto. Po około 2 godzinach odebrałem auto i otrzymałem informacje, że powinno być ok. Po przejechaniu raptem 100 km kontrolka ponownie się zaświeciła, tak więc podłączyłem kompa i zobaczyłem błąd P2096. Macie jakieś pomysły od czego zacząć bardziej szczegółową diagnozę?
PS: Dodam może informacje, że na LPG mam przejechane raptem 5k km.
- etac
- Prezes
- Posty: 23843
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
The causes for this DTC may include: Low fuel pressure caused by a clogged filter, failing fuel pump, failed fuel pressure regulator or clogged or leaking injectors. Rough running engine due to misfiring plugs. Many engines have misfire codes to indicate the cylinder effected, such as P0304 for number 4. A large vacuum leak would cause a massive amount of un-metered air to enter the intake manifold resulting in an overly lean mixture. A large air leak at or near the number one oxygen sensor would also cause a lean mixture. A plugged converter will cause of host of driveability problems as well as set this code. A severely plugged converter will result in the inability to increase rpm when under load. Look for a code such as P0420 -- catalytic converter efficiency below threshold if the converter indicating a faulty converter. A faulty oxygen sensor. This will set a code in itself, however, a faulty oxygen sensor does not automatically condemn the sensor. The code just means that the sensor signal was not within specifications. An air leak or any of the above will cause an erroneous signal. There is a multitude of O2 codes relating to O2 performance which gives a clue to the problematic area. The Mass Airflow sensor will also cause this problem. It would be accompanied by a code such as P0100 -- Mass Airflow circuit malfunction. The Mass Airflow sensor is a hot wire that senses the volume of air entering the intake manifold. The computer uses this information to control fuel mixture. Rusty exhaust systems, cracked exhaust manifolds or damaged or missing gaskets or donuts will cause air leaks. To make a point as to the cause and effect on vehicles, consider this scenario. A simple air leak forward of the number one oxygen sensor will add additional air to the mixture un-metered by the computer. The oxygen sensor signals a lean mixture due to the un-metered air. Immediately the computer enriches the mixture to prevent a lean mixture from causing damage due to detonation among other factors. The unnecessarily rich mixture begins to foul the plugs, contaminate the oil, heats up the converter and drops the fuel economy. These are only a few of the things that transpire under these circumstances.
Read more at: https://www.obd-codes.com/p2096
Copyright OBD-Codes.com
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Sławek, dużo o P2096 pisaliśmy na forum. Ja jestem (z własnego doświadczenia) zwolennikiem teorii, że w autach z lpg błąd świadczy o złej regulacji instalacji lpg. Opis wyżej nie uwzględnia czynnika lpg.
Najprościej to sprawdzisz odłączając lpg, ale nie na dzień-dwa, przejedź na benzynie kilkaset km, z tydzień. Wtedy na 100% będziesz wiedział, gdzie szukać.
Najprościej to sprawdzisz odłączając lpg, ale nie na dzień-dwa, przejedź na benzynie kilkaset km, z tydzień. Wtedy na 100% będziesz wiedział, gdzie szukać.
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Czy wcześniej robiłeś coś z intalacja gazową. U mnie też się świeci i po dwóch kasowaniach dałem sobie spokój wyczytałem że może to być spowodowane tym że w sterowniku od gazu jest namieszane z sondą lambda ,ja nie mam czasu żeby od nowa ustawić instalacje ale jest to bardziej niż pewne bo ostatnio jak ustawiałem włączyłem kalibrację sondy i wtedy to sie zaczeło , aczkolwiek u kolegi regulus był problem z zaworami. Mnie po wymianie kół KFR też na chwile przeszło ale potem znowu chek się zaświecił sprawdziłem zawory i jest ok. wiec najprędzej jest to ustawienie w sterowniku od gazu.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Nie, u mnie przyczyną było złe wystrojenie instalacji, a skutkiem zawory (tj. degradacja luzu zaworów).
-
- Bywalec
- Posty: 126
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:49
- Reputacja: 0
- Imię: Sławek
- Samochód: Cruze 1.8 LS
- Silnik:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Check Engine - P2096
1. Czytałem troche postów na ten temat.Regulus pisze:Sławek, dużo o P2096 pisaliśmy na forum. Ja jestem (z własnego doświadczenia) zwolennikiem teorii, że w autach z lpg błąd świadczy o złej regulacji instalacji lpg. Opis wyżej nie uwzględnia czynnika lpg.
Najprościej to sprawdzisz odłączając lpg, ale nie na dzień-dwa, przejedź na benzynie kilkaset km, z tydzień. Wtedy na 100% będziesz wiedział, gdzie szukać.
2. Ok, tak więc jutro kasuje błąd i zaczynam jazdę na pb.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
@Split - jaką masz instalację LPG? Jaki miałeś przebieg przed zagazowaniem? Domniemywam, że silnik bez KL7, przed założeniem LPG skontrolowałeś stan luzu zaworowego? Warto to zrobić. Jedź ponownie do gazownika. Na testowanie z wyłączeniem LPG może jeszcze za wcześnie. Daj gazownikowi drugą szansę.
@Regulus - z pewnością problem twojej LPG przyspieszył kasowanie się luzu ale i bez tego na miękkiej głowicy stan by wystąpił.
@Regulus - z pewnością problem twojej LPG przyspieszył kasowanie się luzu ale i bez tego na miękkiej głowicy stan by wystąpił.
Jaka instalacja LPG? Nie wiem gdzie to przeczytałeś i czy zrozumiałeś dobrze bo w sterowniku LPG nie ma nic związanego z sondą lambda (co najwyżej monitor diagnostyczny). Check jest oznaką nieprawidłowości i w tym przypadku oznacza zbyt ubogą mieszankę co dla głowicy i katalizatora jest bardzo niezdrowe. Dawką paliwa steruje oryginalny ECM silnika bazując na wskazaniach sondy lambda. Sterownik LPG realizuje przemnożenie czasu otwarcia wtrysku gazu wzgl czasu otwarcia wtrysku NoPB. Tyle i az tyle. Jeżeli charakterystyka przeliczeń nie jest prawidłowo ustawiona (wpływ mają nastawy mnożników, ustawienie ciśnienie reduktora, dopasowanie dysz i jakość wtryskiwaczy, kalibracja temperaturowa) to będzie dochodziło do nieprawidłowości spalania paliwa i detektowanie tego stanu przez system ECM silnika.andree1510 pisze:Czy wcześniej robiłeś coś z intalacja gazową. U mnie też się świeci i po dwóch kasowaniach dałem sobie spokój wyczytałem że może to być spowodowane tym że w sterowniku od gazu jest namieszane z sondą lambda
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Bywalec
- Posty: 126
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:49
- Reputacja: 0
- Imię: Sławek
- Samochód: Cruze 1.8 LS
- Silnik:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Check Engine - P2096
Instalacja gazowa KME. Przed założeniem gazu przebieg 136 000km, obecnie 140 500 km. Niestety przed założeniem instalacji gazowej nie skontrolowałem stanu luzu zaworowego.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Silnik z opcją KL7 czy bez? Jak nie wiesz to po VIN etac ci namierzy. Bo mi się wydaje, że masz duże szanse problemu z luzem zaworowym. Nie zaniedbaj tego bo za chwilę będziesz miał kosztowy temat remontu głowicy. Wygląda, że nie śledzisz wątków dotyczących luzu zaworowego w tych silnikach.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Bywalec
- Posty: 126
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:49
- Reputacja: 0
- Imię: Sławek
- Samochód: Cruze 1.8 LS
- Silnik:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
To dobrze nie wróży ale bez paniki, sądzę, że jeszcze nie podparło. Niestety duże prawdopodobieństwo że ci siada któryś luz wydechowy. Stawiam na 1 cylinder Jechaj wiec w pierwszej kolejności na kontrolę luzu lub sobie ją sam przeprowadź. Zobaczymy co wyjdzie i wg tego pomyślimy nad dalszym postępowaniem.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Skąd wiesz? Jest chyba na forum kilka aut z dobrymi instalacjami a bez KL7, którym problem nie wystąpił (a może i nie wystąpi przed zakończeniem eksploatacji).wszim pisze:@Regulus - z pewnością problem twojej LPG przyspieszył kasowanie się luzu ale i bez tego na miękkiej głowicy stan by wystąpił.
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Przejechał dopiero 4kkm wiec raczej to nie zaworyaczkolwiek wszystko możliwe .
Wszim czy piszesz tulko teorię ? Czy miałeś do czynienia w praktyce z instalacjami gazowymi? Wydaje mi się ,że nie. A po drugie pisaliśmy już na temat sondy ,mówiłeś co innego. Ale nie o to tu chodzi.
http://lpg-forum.pl/cruze-omegas-drucia ... 51-60.html
Zobacz co tutaj piszą.
U mnie też się świeci ale to już pisałem.
Wszim czy piszesz tulko teorię ? Czy miałeś do czynienia w praktyce z instalacjami gazowymi? Wydaje mi się ,że nie. A po drugie pisaliśmy już na temat sondy ,mówiłeś co innego. Ale nie o to tu chodzi.
http://lpg-forum.pl/cruze-omegas-drucia ... 51-60.html
Zobacz co tutaj piszą.
U mnie też się świeci ale to już pisałem.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Regulus. Tzn nie wiem czy objawiłby się akurat takim błędem, ale to że po założeniu LPG do miękkiej głowicy luz zanika w tempie 30..50kkm to rzecz udowodniona. Nikogo tu nie ma kto bez KL7 dojechał do 150kkm na LPG, ba choćby 100kkm. Kilkadziesiąt tys i trzeba robić luz. Nic strasznego ale trzeba go zrobić.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Mnie się wydaje, że są tacy co już sporo (no może nie 150 kkm, bo tyle w ogóle rzadko kto już nabił) przejechali, ale niech się sami ujawnią.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Zanim założył, silnik miał już nabite 136tys. Fabryka ocenia kontrolę na 150tys ale bez LPG. Był tu przykład że ktoś bez LPG przed 150tys miał już luz poza normą.andree1510 pisze:Przejechał dopiero 4kkm wiec raczej to nie zaworyaczkolwiek wszystko możliwe .
Wszim czy piszesz tulko teorię ? Czy miałeś do czynienia w praktyce z instalacjami gazowymi? Wydaje mi się ,że nie. A po drugie pisaliśmy już na temat sondy ,mówiłeś co innego. Ale nie o to tu chodzi.
http://lpg-forum.pl/cruze-omegas-drucia ... 51-60.html
Zobacz co tutaj piszą.
U mnie też się świeci ale to już pisałem.
Nie wiem co mówiłem innego. Odnieś się do kontekstu.
Nie czytałem całego wątku bo jest wielgachny, ale problem widzę mieli związany z podłączeniem sterownika do magistrali obd2 i niekorzystnym wpływem ingerowania w pracę CAN. Nie wiem czy jakaś usterka elektryczna czy niewiedza i niedopasowanie protokołowe.
Jeżeli uważasz, że swiecący błąd związany z pracą silnika to nic zlego i tak ma być to sobie dalej tak uważaj. Twoje auto, nic mi do tego zwłaszcza gdy dyskusję kierujesz w kierunku hejtu.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Śledzę te sprawy wytrwale i nikogutko. Jak przejechali to na KL7 z LPG albo bez KL7 ale bez LPG. Ciekaw jestem jak będzie u Splita. Gazownię ma króciutko ale zalożył na sporym przebiegu. Przez te kilka tys za wiele nie mogło się napsuć ale kto wie, może było już na styk i gaz pogłębił problem. A może wyjdzie, że faktycznie luz jeszcze trzyma parametry wtedy trzeba reklamować regulację gazmena lub inna przyczyna, to trzeba diagnozować dalej .Regulus pisze:Mnie się wydaje, że są tacy co już sporo (no może nie 150 kkm, bo tyle w ogóle rzadko kto już nabił) przejechali, ale niech się sami ujawnią.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Broń mnie Boże od hejtu, nie neguję tego, że możliwe jest kasowanie luzuzaworowego , w BRC jak przy ustawianiu LPG sobie nie pojeździsz to terz wypali zawory tak było u mnie gazownik powiedział , że nie trzeba ustawiać podczas jazdy i po 3kkm się stało całe szęście że sprawdziłem luz było tylko po 1 dyszce za mało i idąc za Twoją radą drogi Wojtku podszlifowałem szklanki i jest ok. BRC podczas nauki od NoPb za mało ustawia dawkę na obciążeniu i dlatego trzeba sie przejechać efektem tego jest że przy dużych prędkościach jest zbyt mała dawka gazu , czyli mieszanka zbyt uboga. Zapytałem tylko czy masz doświadczenia praktyczne związane z instalacją LPG , w instalacji BRC podpina się sonde lamda nr2 i w programie BRC P&D jest opcja kalibracji i korekcji sondyPisNie bagatelizuję błedu P2096 i dlatego na bierząco sprawdzam luz zaworowy i jest ok. a błąd dalej się świeci. Próbuje pomóc anie hejtować. Przejdzmy do sedna wątku.
W tamtym przypadku kolega faktycznie miał problem z fachowością montażysty , ale problem pojawieniasię błędu był przez pozostawioną włączoną autoadaptację i dlatego silnik a dokładnie ECM zgłaszało problem i może w KME jest tak samo nie zaszkodzi sprawdzić.
W tamtym przypadku kolega faktycznie miał problem z fachowością montażysty , ale problem pojawieniasię błędu był przez pozostawioną włączoną autoadaptację i dlatego silnik a dokładnie ECM zgłaszało problem i może w KME jest tak samo nie zaszkodzi sprawdzić.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Nie łączyłbym tych dwóch rzeczy, bo to dwa zupełnie inne sterowniki, inne silniki i inne awarie. To że pojawił się taki sam nr błędu nie znaczy, że usterka jest taka sama. Tam coś źle podpięli, źle skonfigurowali interfejs/protokół, tak że zakłócało elektrycznie magistralę CAN, że nawet klimatyzacja świrowała. Z tego co Jacek86 pisał KME nie stosuje połączenia z OBD2. Nie jestem pewny czy we wszystkich modelach sterownika. Nawet jak stosuje, jest to jedynie element wspomagający automatyczne korygowanie głównych nastaw LPG. Nie ingeruje głęboko, nie powinien być elementem destrukcyjnym. Niestety Split nie podał jaki konkretnie ten KME posiada.
Wg mnie kolejność działań dla Sławka:
1. Kontrola luzu - bo to trzeba pilnie zrobić, niezależnie czy błąd z tego powodu czy nie.
2. Jeżeli luz poza normą to trzeba go ustawić, szlifem czy wymianą szklanek.
3. I jeżeli na prawidłowym luzie błąd pojawia się nadal to wtedy ponowna regulacja LPG.
4. Jeżeli nadal występuje to diagnostyka, czy na benzynie też.
5. Jeżeli na benzynie występuje to poszukiwanie przyczyn - sonda, lewe powietrze etc. Jeżeli tylko na gazie to kierunek -> reklamacja usługi instalacji LPG.
Wg mnie kolejność działań dla Sławka:
1. Kontrola luzu - bo to trzeba pilnie zrobić, niezależnie czy błąd z tego powodu czy nie.
2. Jeżeli luz poza normą to trzeba go ustawić, szlifem czy wymianą szklanek.
3. I jeżeli na prawidłowym luzie błąd pojawia się nadal to wtedy ponowna regulacja LPG.
4. Jeżeli nadal występuje to diagnostyka, czy na benzynie też.
5. Jeżeli na benzynie występuje to poszukiwanie przyczyn - sonda, lewe powietrze etc. Jeżeli tylko na gazie to kierunek -> reklamacja usługi instalacji LPG.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 paź 2016, o 13:28
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Cruze 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Witam.
Podepnę się pod ten temat. Ktoś wspominał, że moderator Etac ma możliwość sprawdzenia opcji KL7 po Vinie, niestety ma zablokowaną możliwość wysłania wiadomości prywatnej. Do kogo w takim razie mógłbym napisać aby mi pomógł z uzyskaniem informacji o kl7 z Vin?
Podepnę się pod ten temat. Ktoś wspominał, że moderator Etac ma możliwość sprawdzenia opcji KL7 po Vinie, niestety ma zablokowaną możliwość wysłania wiadomości prywatnej. Do kogo w takim razie mógłbym napisać aby mi pomógł z uzyskaniem informacji o kl7 z Vin?
- etac
- Prezes
- Posty: 23843
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
auto krajowe,czy import?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 paź 2016, o 13:28
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Cruze 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Auto krajowe. Rok 2009.
- etac
- Prezes
- Posty: 23843
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
No to VIN muszę znać, przy imporcie nie ma szans na KL7.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 paź 2016, o 13:28
- Reputacja: 0
- Imię: Mariusz
- Samochód: Cruze 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Olkusz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
KL1JF6959A*******
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2017, o 20:43 przez Marh, łącznie zmieniany 1 raz.
- endriu333
- Profesjonalista
- Posty: 982
- Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
- Reputacja: 7
- Imię: Andrzej
- Samochód: Spark
- Silnik: 1.2 PB
- LPG: Landirenzo Omegas
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
No to ja się "pochwalę"- przebieg od nowości na lpg to obecnie 143kkm...luz będę mierzył przy zmianie rozrządu...oprócz dwóch przygód z wymiana sondy lambda nr 2 nic się nie dzieje...sondy padły po "równym" przebiegu ok 65kkm każda...1 wymiana w Aso na gwarancji, druga we własnym zakresie...
Suzuki SX-4 S-cross 1.4 PB hybrid MY2021 +LPG KME Sky Direct / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas / Suzuki GSX 1250 FA "Bandit" MY2017 1.255 PB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości