2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
masterslave
Świeżak
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2023, o 17:48
Reputacja: 0
Imię: FFFFF
Samochód: ORLANDO
Silnik: 2.0D 163
Lokalizacja: polska
Kontakt:

2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input

Post autor: masterslave » 1 kwie 2024, o 19:59

Wóz to orlando, ale piszę tutaj, bo cruzem jeździ wiecej użytkowników.

Po likwidacji :mrgreen: dpfu pojawia mi się błąd jak w tytule[autko miało parę innych problemów po drodze więc nie mam porównania z w pełni sprawną serią], tylko przy pełnym gazie, mam parę pytań w związku z tym:

1. Low input na MAF to za mało powietrza? myślałem że wycięcie dpf=szybciej kręcące się turbo=za dużo powietrza?
2. Czy można jakoś sprawdzić doładowanie zadane przez sterownik silnika vxdiagiem?
3. Czy orientuje się ktoś jakie powinno być doładowanie przy ok. 4200 obrotów? w.g gdsa jest 1.34b w moim przypadku.

kochar
Wymiatacz
Posty: 1516
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Reputacja: 79
Imię: Jan
Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
Silnik: 163KM, diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: 2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input

Post autor: kochar » 1 kwie 2024, o 20:37

Tu masz przykładowe pomiary VXDIAG ciśnienia doładowania i wiele innych viewtopic.php?f=28&t=6779&start=475 :witam:
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość