Wóz to orlando, ale piszę tutaj, bo cruzem jeździ wiecej użytkowników.
Po likwidacji dpfu pojawia mi się błąd jak w tytule[autko miało parę innych problemów po drodze więc nie mam porównania z w pełni sprawną serią], tylko przy pełnym gazie, mam parę pytań w związku z tym:
1. Low input na MAF to za mało powietrza? myślałem że wycięcie dpf=szybciej kręcące się turbo=za dużo powietrza?
2. Czy można jakoś sprawdzić doładowanie zadane przez sterownik silnika vxdiagiem?
3. Czy orientuje się ktoś jakie powinno być doładowanie przy ok. 4200 obrotów? w.g gdsa jest 1.34b w moim przypadku.
2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 gru 2023, o 17:48
- Reputacja: 0
- Imię: FFFFF
- Samochód: ORLANDO
- Silnik: 2.0D 163
- Lokalizacja: polska
- Kontakt:
-
- Wymiatacz
- Posty: 1516
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 79
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input
Tu masz przykładowe pomiary VXDIAG ciśnienia doładowania i wiele innych viewtopic.php?f=28&t=6779&start=475
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość