Napięcie zasilania żarówki światła drogowego lub przeciwmgłowego można obniżyć o tyle aby nie przekraczać maksimum światłości dopuszczalnej dla światła do jazdy dziennej, ale wówczas światło nie spełnia wymagań dotyczących światłości w innych kierunkach obserwacji. Ponadto powoduje to zmianę barwy światła (w kierunku barwy czerwonej) i wówczas nie są spełnione wymagania dla białej barwy światła drogowego.kjas9 pisze: ↑20 gru 2017, o 21:33Zrozumiałem na tyle że tłumacząc to na chłopski rozum;
1-świateł długich i halogenów nie można używać jako dziennych-(oślepiam) ,to wiadomo-ale cyt.- dopuszczalne jest obniżenie napięcia czyli
2-można je zastosować wtedy jako dzienne ale nie spełniają wymogów wtedy, jako długie i halogeny po zmroku i w czasie mgły co jest zrozumiałe (kąt rozsyłu,i barwa słabsza) ,a moduły zapewniają nam możliwość przystosowania jednego reflektora do dwóch funkcji i ich zamianę w razie potrzeby co nie jest zabronione,bo w przepisie który podajesz nie ma jednoznacznego zakazu.
Nie wiem czego nie zrozumiałeś ?