C100 Stuki z ukladu kierowniczego

Przywołania z rynku, informacje oficjalne o typowych usterkach modelu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 13538
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Opel Insignia B
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

C100 Stuki z ukladu kierowniczego

Post autor: etac » 30 sty 2014, o 21:20

Niektórzy klienci uskarżać się mogą na hałasy dobiegające z układu kierowniczego w trakcie wykonywania manewrów przy niskiej prędkości – np. podczas parkowania. Zazwyczaj jest to pojedyncze stuknięcie pochodzące z wału pośredniego spowodowane brakiem smaru. Występowanie takich stuków często kojarzone było z przekładnią kierownicza i w rezultacie to ona była wymieniana. Mało prawdopodobnym jest by hałasy te występowały również przy wysokich prędkościach podczas jazdy po nierównej drodze lub progach zwalniających.

Przyczyna: brak smaru w kolumnie ukladu kierowniczego

Obrazek

Zakres: Captiva MY2006 do MY2010

Działanie: Nałożenie smaru silikonowego X0282121(SMAR SILIKONOWY WACKER® AK100) na wał pośredni kolumny kierowniczej w celu nasmarowania powierzchni elementów współpracujących i zlikwidowaniu odgłosu stukania. Konieczny demontaz kolumny z samochodu. Smar aplikowac po scisnieciu calej kolumny poprzez otwor wentylacyjny z jednej z stron.
Panie Boże chroń mnie od przyjaciół, bo od wrogów obronie się sam

ROLAS
Podglądacz
Posty: 1
Rejestracja: 3 lip 2017, o 16:29
Imię: Arkadiusz
Chevi: Captiva
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego

Post autor: ROLAS » 5 lip 2017, o 11:50

Mozna to zdjecie wstawic jeszcze raz? :)

John Wayne
Specjalista
Posty: 442
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
Imię: Przemek
Chevi: Captiva 2.0D MT 2007
Lokalizacja: Gdynia Poznań
Kontakt:

Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego

Post autor: John Wayne » 5 lip 2017, o 11:56

Tam na dole samym chyba jest ten obrazek.

viewtopic.php?f=95&t=4145&p=85688&hilit ... nia#p85688

dugi_opole
Podglądacz
Posty: 1
Rejestracja: 22 lis 2015, o 20:40
Imię: Dawid
Chevi: Captiva 2.4
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

smar do wałka pośredniego przekładni kierowniczej

Post autor: dugi_opole » 10 sty 2018, o 20:04

witam

ma ktos pomysł gdzie można dostac ten smar WACKER® AK 100 SILICONE FLUID do przesmarownia wałka pośredniego kolumny kierowniczej viewtopic.php?f=134&t=538&view=unread#unread

albo czy zna ktos jakis zamiennik tego smaru

przemo88
Aktywny
Posty: 80
Rejestracja: 8 paź 2016, o 22:22
Imię: Przemek
Chevi: Captiva
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego

Post autor: przemo88 » 17 sty 2018, o 09:06

wtryśnij silikonowy albo teflonowy w spreyu, co by dobrze się kleił i będzie git.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Kampanie serwisowe / Informacje techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość