Objawy
Klienci mogą zgłaszać się z problemem pękniętej prawej półosi napędowej. Mogą być też zgłoszenia o braku możliwości przyspieszenia samochodu przy jednoczesnym utrzymaniu kontroli
nad skręcaniem i hamowaniem pojazdu.
Model:
Orlando MY2013, MY2014
Zakres:
Orlando – DK059483 – EK553116
Przyczyna;
Wada produkcyjna półosi dla samochodów z listy dostepnej w ASO
Działanie:
1. Sprawdzić numer LOT półosi, jeśli jest po punkcie granicznym, to część nie wymaga wymiany – zakończyć naprawę na tym etapie.
Ulepszenie na etapie produkcji
AT (29 listopada 2013)
MT (31 listopada 2013)
2. Jeśli numer LOT półosi, jest przed punktem granicznym, to dokonać wymiany zgodnie z instrukcją dostepna w ASO
Uszkodzenie półosi napędowej (silnik 2H0)
- etac
- Prezes
- Posty: 23852
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Uszkodzenie półosi napędowej (silnik 2H0)
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Uszkodzenie półosi napędowej (silnik 2H0)
http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=11223
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=15610
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=15610
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość