Kluczyk/Pilot
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 13:19
- Reputacja: 0
- Imię: Przemek
- Samochód: Cruze 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kluczyk/Pilot
Witam wszystkich, mam pewien problem, z którym chciałem się podzielić i poszukać rady co dalej z tym zrobić. Otóż wszystko zaczęło się 9.02 o godz. 19, kiedy to mój Chevy (1.6) odmówił posłuszeństwa. Chodził rozrusznik, ale nie chciał zaskoczyć. Po kilku próbach wyskoczył CODE 89, ale nie o tym bajka. Ponieważ wyjeżdżałem na tygodniowe ferie następnego dnia przed świtem to niespodzianka była niemiła, ale jakoś sobie poradziłem (pojechałem pożyczonym wozem). Ale nie o tym bajka. Po powrocie 20.02 oddałem auto do ASO na diagnostykę. Ponieważ nie mogłem odebrać Cruzika tego samego dnia (praca) to zostawiłem biedaka na noc. Samochód odbierałem 21.02 i tu zaczyna się dramat. Ponieważ nikt nie dzwonił, że samochód gotowy to sam zadzwoniłem i oczywiście pojazd gotowy do odbioru. Na miejscu diagnostyk nic nie wykazała (nie byłem zaskoczony) więc mogłem odjechać. Pan wręcza mi kluczyk i do widzenia. Ok. Macając kluczyk w ręku czuję, że coś jest nie tak, zamykam go, wciskam przycisk w celu otworzenia (był dziwnie wciśnięty cały czas) i bach, rozpadł się na dwie części (metalowy element, który wchodzi w stacyjkę, nie wiem jak on się nazywa, wystrzelił jak katapulty. Patrzę z niedowierzaniem i pierwsza myśl "Co jest bzzz?". Wracam do pana, który wydawał mi samochód i się pytam "Panie, co to ma być? Takiego nie zostawiałem", pan patrzy w szoku i nie wie co mi odpowiedzieć. W końcu mówi, żeby poczekał a on idzie do kolesie, który zajmował się moim samochodem. Po chwili wraca i mówi, żebym poczekał chwilę "Panowie się tym zajmują, coś się tam rozkleiło", "Samo?" pytam, no nic czekam. Czekałem kur..a godzinę. Po którymś razie podchodzę do gościa i mówię, żeby poszedł pogonić chłopaków bo ile można czekać na sklejenie kluczyka? Pan poszedł i po chwili wrócił zadowolony z kluczykiem, przeprosił za tę sytuację, coś tam obiecane 20% rabatu przy nast. wizycie oddał kluczyk i przeprosił za całą sytuację jeszcze raz. Wkurwiony wziąłem kluczyk i wyszedłem. W drodze do auta znowu macam i czuję, że coś jest nie tak. Przyglądam się dokładnie i oczom nie wierzę. Pilot był praktycznie zniszczony, połamany i powyginany. Metalowy element zryty, zarysowany, wsadzony krzywo (ewidentnie na siłę). Wracam do pana ponownie i pytam "Co to ma bzzz być? Czym oni to otwierali, łomem, śrubokrętem? Ludzie co z wami? Czy tak to ma wyglądać? Niech pan spojrzy jak to wygląda!" Byłem tak wkurwiony, że chyba nie panowałem nad słowami, pan w szoku nie wiedział co odpowiedzieć. Godzinę już byłem spóźniony do pracy, głodny i tak wkurwiony, że powiedziałem coś jeszcze i bez słowa wyszedłem.
Wybaczcie za to rozżalenie, ale chciałem opisać sytuację jak najdokładniej.
Pytanie teraz co mogę z tym dalej zrobić? Wrócić tam i domagać się wymiany pilota na ich koszt, czy zostawić to w cholerę i już się z nimi nie użerać. Nie mam głowy do pyskówek, znowu wyszły by emocje i stracę panowanie nad sobą. Dopiero dzisiaj zeszły mi emocje. Zaznaczam, że pilot działa normalnie, jest tylko połamany (postrzępiony) i krzywo sklejony.
Pozdrawiam.
Wybaczcie za to rozżalenie, ale chciałem opisać sytuację jak najdokładniej.
Pytanie teraz co mogę z tym dalej zrobić? Wrócić tam i domagać się wymiany pilota na ich koszt, czy zostawić to w cholerę i już się z nimi nie użerać. Nie mam głowy do pyskówek, znowu wyszły by emocje i stracę panowanie nad sobą. Dopiero dzisiaj zeszły mi emocje. Zaznaczam, że pilot działa normalnie, jest tylko połamany (postrzępiony) i krzywo sklejony.
Pozdrawiam.
- mistah
- Bywalec
- Posty: 118
- Rejestracja: 10 maja 2017, o 12:45
- Reputacja: 0
- Imię: Mateusz
- Samochód: Cruze SW 2.0 | 163KM
- Silnik:
- Lokalizacja: CT
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
Truuuudne sprawyyyyyyy
A tak serio, podjedz i poproś o doprowadzenie kluczyka/pilota do takiego stanu jak oddawałeś
A tak serio, podjedz i poproś o doprowadzenie kluczyka/pilota do takiego stanu jak oddawałeś
- etac
- Prezes
- Posty: 23889
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
A tak na poważnie to zbieg okoliczności. Kluczyki te pękają na pęczki i nie jest to wina serwisu tylko producenta, a serwis pewnie nawet nie wie ze są takie problemy, niepotrzebnie próbował to niefachowo naprawić.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15467
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
Ja zrozumiałem, że potrzaskana jest obudowa a nie złamany.
Ja bym się domagał wymiany na koszt serwisu a na razie jeździł na zapasie. To nie jest dla nich duży koszt, łaski nie robią. Tak naprawdę strzeliłeś focha i nie zażądałeś wymiany. Teraz to już nie wiem jak oni zareagują "po odejściu od kasy" ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz.
Ja bym się domagał wymiany na koszt serwisu a na razie jeździł na zapasie. To nie jest dla nich duży koszt, łaski nie robią. Tak naprawdę strzeliłeś focha i nie zażądałeś wymiany. Teraz to już nie wiem jak oni zareagują "po odejściu od kasy" ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 57
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 10:19
- Reputacja: 0
- Imię: Dariusz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.4T
- LPG: LPGTECH
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
u majfendów z ali idzie kupic obudowę kulczyka za 1.5$ ,więc nie wiem czy zaś zrywać nerwy (na swój czekałem 5 dni pocztą lotnicza ) razem wyszło mnie 3,5$ https://pl.aliexpress.com/item/KEYYOU-F ... autifyAB=0
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 lis 2019, o 00:32
- Reputacja: 1
- Imię: Zachariasz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0, 163KM, Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
Tak trochę w temacie. Nie mam jednego kluczyka, chciałbym go dorobić, a ASO źrebi ich z cenami. Macie moze jakis namiar zeby kupic nowy na ali/allegro, zebym musial go tylko zaprogramować i oddać do szlifowania?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- etac
- Prezes
- Posty: 23889
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
A ile to zrebi jest dla ciebie za dużo?
Możesz zamówić na Ali kluczyk i liczyć na to że uda się go zakodować. Niestety tylko w ASO.
Możesz zamówić na Ali kluczyk i liczyć na to że uda się go zakodować. Niestety tylko w ASO.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 lis 2019, o 00:32
- Reputacja: 1
- Imię: Zachariasz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0, 163KM, Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
450 za nowy kluczyk
180 kodowanie
100 szlifowanie blachy
Czyli suma 730
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
180 kodowanie
100 szlifowanie blachy
Czyli suma 730
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4237
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 108
- Imię: Dorota
- Samochód: Opel Insignia
- Silnik: PB B20NHT 260KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
a czemu jeszcze szlifowanie? jak ja zamawiałam w ASO, to mi z Niemiec przysłali już taki wycięty, skądś wiedzieli jaki to szlif i programowanie było już w cenie tego kluczyka. Czy Ty na pewno dobrze zapytałeś, czy o każdą rzecz/usługę z osobna bo myślisz że trzeba każdą oddzielnie zamawiać?
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 lis 2019, o 00:32
- Reputacja: 1
- Imię: Zachariasz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0, 163KM, Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
Tak mi sprawę przedstawił gościu w ASO Opla w Gdańsku, łącznie z kwotą końcową
Próbował ktoś kupować oddzielnie kluczyki samemu gdzieś po niższej cenie i programować tylko w ASO?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Próbował ktoś kupować oddzielnie kluczyki samemu gdzieś po niższej cenie i programować tylko w ASO?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: Kluczyk/Pilot
Ja tak zrobiłem w Orlando
https://s.click.aliexpress.com/e/4mzCD82Jp
A teraz będę robił w Cruzie, tzn. kupiłem na Ali kluczyk z elektroniką za ok 35zł
https://s.click.aliexpress.com/e/4mzCD82Jp
Już przyszedł, bardzo dobra jakość obudowy. Teraz tylko muszę pojechać dociąć grot za 25zł i będę się umówiał się w salonie na samo programowanie za 190zł.
Tylko od poproś aby w uwagach na fakturze zapisali że zaprogramowane klucze są jedynymi i kluczami do samochodu - może być to przydatne przy AC w razie kradzieży auta.
https://s.click.aliexpress.com/e/4mzCD82Jp
A teraz będę robił w Cruzie, tzn. kupiłem na Ali kluczyk z elektroniką za ok 35zł
https://s.click.aliexpress.com/e/4mzCD82Jp
Już przyszedł, bardzo dobra jakość obudowy. Teraz tylko muszę pojechać dociąć grot za 25zł i będę się umówiał się w salonie na samo programowanie za 190zł.
Tylko od poproś aby w uwagach na fakturze zapisali że zaprogramowane klucze są jedynymi i kluczami do samochodu - może być to przydatne przy AC w razie kradzieży auta.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2019, o 21:21 przez Regulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: jedyni
Powód: jedyni
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: Kluczyk/Pilot
Umówiłem się na programowanie na przyszły piątek - jest tylko jedno ale, koszt usługi 250zł, na pytanie dlaczego podrożały aż o 60zł, pan stwierdził że taka cena jest od 1,5 roku i dotyczy wszystkich opli i chevroletów. Plus jest taki że nie zależy od ilości kluczyków.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: Kluczyk/Pilot
Jestem już po programowaniu w ASO. Koszta jakie podniosłem to: kluczyk z Aliexpress 35zł, frezowanie grotu w punkcie odrabiania kluczu 50zł, programowanie w ASO 270zł, czyli razem 355zł.
Żaden pin do programowania nie był potrzebny, ale czas trwania usługi w ASO to 2h.
Przekazałem w serwisie 3 klucze.
1. oryginalny działający kluczyk
2. oryginalny kluczyk który wogóle nie działał, tzn. ani pilot ani immobilizer
3. nowy kluczyk z aliexpress
Po programowaniu okazało się że klucz 1 działał w 100%, a klucze 2 i 3 jedynie można było odpalić samochód i z pilota zamknąć. Nie wiedzieli dlaczego nie działa otwieranie drzwi z pilota i bagażnik i takie klucze mi oddali. W domu wymieniłem baterie i okazało się że wszystkie trzy klucze działają. Dziwne że nie wiedzieli że bateria może być powodem nże wszystkie funkcje nie chciały działać
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Żaden pin do programowania nie był potrzebny, ale czas trwania usługi w ASO to 2h.
Przekazałem w serwisie 3 klucze.
1. oryginalny działający kluczyk
2. oryginalny kluczyk który wogóle nie działał, tzn. ani pilot ani immobilizer
3. nowy kluczyk z aliexpress
Po programowaniu okazało się że klucz 1 działał w 100%, a klucze 2 i 3 jedynie można było odpalić samochód i z pilota zamknąć. Nie wiedzieli dlaczego nie działa otwieranie drzwi z pilota i bagażnik i takie klucze mi oddali. W domu wymieniłem baterie i okazało się że wszystkie trzy klucze działają. Dziwne że nie wiedzieli że bateria może być powodem nże wszystkie funkcje nie chciały działać
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
- etac
- Prezes
- Posty: 23889
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: Kluczyk/Pilot
Na Orlando tak, na Cruza nie, bo czekam aż się skończy OC poprzedniego właściciela, i wtedy wezmę w pakiecie OC i AC
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
- etac
- Prezes
- Posty: 23889
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
no to zgłoś że masz 3 kluczyki
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 lis 2019, o 00:32
- Reputacja: 1
- Imię: Zachariasz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0, 163KM, Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kluczyk/Pilot
Petarda, dzięki za szczegółowe dane przebiegu całej sytuacji orientujecie sie czy kluczyki w zależności od wersji Cruze'a działaja na roznej częstotliwości, czy to jeden pies? Chce być pewny czy bedzie działal tez w moim
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość