Widoczne wibracje pokrywy silnika podczas jazdy z dużą prędkością.
Zakres Cruze wszystkie modele
Przyczyna Odklejenie się poszycia zewnętrznego od ramy pokrywy silnika
Działanie: Nałożyć uszczelniacz na maskę w miejscu, w którym jest mastyka (miejsca znane przez serwis). Rekomendowany jest Terostat MS9360
Wibracje klapy silnika
- etac
- Prezes
- Posty: 23829
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Wibracje klapy silnika
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: Wibracje klapy silnika
Właśnie zaszła u mnie potrzeba poprawy (pękniętych) oraz uzupełnienia (dodatkowe)
w/w fabrycznych łączeń poszycia zew. maski z jej ramą.
Zamiast Terostatu MS9360 użyłem masę klejąco-uszczelniającą Sikaflex 221.
Rezultat bdb. - w żadnym miejscu po naciśnięciu od góry poszycia zew. pokrywy silnika
nie ma charakterystycznego ugięcia z powodu istniejących wcześniej
odległości między blachą a jej ramą. Jest twardo i sztywno.
Odgłos pukania w maskę oraz przy jej zamykaniu się zmienił
(jeszcze bardziej niż wcześniej po dołożeniu tzw. alubutylu w puste przestrzenie pod maską)
z dźwiękonaśladowczego "bach!" na "klik"
w/w fabrycznych łączeń poszycia zew. maski z jej ramą.
Zamiast Terostatu MS9360 użyłem masę klejąco-uszczelniającą Sikaflex 221.
Rezultat bdb. - w żadnym miejscu po naciśnięciu od góry poszycia zew. pokrywy silnika
nie ma charakterystycznego ugięcia z powodu istniejących wcześniej
odległości między blachą a jej ramą. Jest twardo i sztywno.
Odgłos pukania w maskę oraz przy jej zamykaniu się zmienił
(jeszcze bardziej niż wcześniej po dołożeniu tzw. alubutylu w puste przestrzenie pod maską)
z dźwiękonaśladowczego "bach!" na "klik"
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5809
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 344
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Wibracje klapy silnika
Ja podobny problem miałem z dachem w moich samochodach po wladowaniu subwoofera.
Zazwyczaj zastosowanie kleju do szyb Bolla załatwiało sprawę.
Zazwyczaj zastosowanie kleju do szyb Bolla załatwiało sprawę.
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: Wibracje klapy silnika
Sikaflex 221 ma charakterystykę bardzo zbliżoną do czarnego kleju do szyb.
Chociaż ja jako kleju sensu stricto do szyb oraz spojlerów używam Wurtha,
natomiast GM do montażu swoich dokładek lub spojlerów używa Sikaflex 252.
Tymczasem zalecany w/w treści kampanii Terostat MS9360
to raczej klej konstrukcyjny do lakierowanych blach.
Dlatego pierwotnie w jego zastępstwie planowałem użyć Sikaflex 527
i w sumie można również tym jeśli ktoś chce, tylko cena wyższa.
Chociaż ja jako kleju sensu stricto do szyb oraz spojlerów używam Wurtha,
natomiast GM do montażu swoich dokładek lub spojlerów używa Sikaflex 252.
Tymczasem zalecany w/w treści kampanii Terostat MS9360
to raczej klej konstrukcyjny do lakierowanych blach.
Dlatego pierwotnie w jego zastępstwie planowałem użyć Sikaflex 527
i w sumie można również tym jeśli ktoś chce, tylko cena wyższa.
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości