Koło zapasowe

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
ODPOWIEDZ
Elwis771
Świeżak
Posty: 8
Rejestracja: 9 kwie 2017, o 10:47
Reputacja: 0
Imię: Paweł
Samochód: Captiva 2,2D 2012
Silnik:
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Koło zapasowe

Post autor: Elwis771 » 25 maja 2017, o 04:07

Jakie jest koło zapasowe umieszczone pod autem, dojazdowe czy zwykłe?. Po zakupie auta zoriętowałem sie, że nie mam zapasu ani kosza na nie pod autem- czy jak to się tam nazywa.

John Wayne
Profesjonalista
Posty: 546
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
Reputacja: 2
Imię: Przemek
Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
Silnik: 2.0, diesel, 150KM
Lokalizacja: Gdynia Poznań
Kontakt:

Re: Koło zapasowe

Post autor: John Wayne » 25 maja 2017, o 09:04

Dopisz w stopce rocznik będzie łatwiej pomóc. Ja w starej mam mniejszą dojazdówkę.

Jak wyciek oleju? Naprawiony? Co było?

Elwis771
Świeżak
Posty: 8
Rejestracja: 9 kwie 2017, o 10:47
Reputacja: 0
Imię: Paweł
Samochód: Captiva 2,2D 2012
Silnik:
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Koło zapasowe

Post autor: Elwis771 » 25 maja 2017, o 13:08

Co do olej,u to starannie wytarłem i na razie wycieku nie widać-obserwuje.

groszek_11
Aktywny
Posty: 97
Rejestracja: 8 cze 2016, o 12:46
Reputacja: 0
Imię: Konrad
Samochód: Captiva 2,2D 184KM
Silnik:
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Koło zapasowe

Post autor: groszek_11 » 17 paź 2017, o 12:49

Dla mojej z 2012 jest zwykłe.
Po zakupie auta chciałem od razu doposażyć w dojazdówkę i była niezła heca, bo nawet dealer nie mógł jej sprowadzić z fabryki z Korei, chociaż mieli w katalogu, ani od producenta opon.
Zgodnie z instrukcją i katalogiem powinna być opona koło 155x90x16, czyli wyjątkowo wąska 155. Jak wtedy szukałem w serwisach, sklepach oponiarski taka szerokość to do motocykla mi mówili, a nie do auta (teraz jest więcej). Gość od sprzedaży części u dealera nawet zabrał mnie na halę i pokazał na innej CAPTIVIE. Tylko zapomniał dodać, że to sprzed liftingu C-100 i wtedy dawali od razu w wyposażeniu auta, ja dostałem tylko "sklejacz" z pompką, nawet nie było podnośnika i klucza.
Trzy miesiące szukałem i udało się kupić, okazało się, że identyczne są do Mitsubishi ASX.
Szczęśliwy zawiozłem zakupione koło do tego ASO, kosz już czekał i co dzwonią, że koło pasuje na pojazd, ale w koszu "lata". Wściekłość. Wyjaśnili, że do tych nowszych pasowała by standardowa opona. Zaoszczędziłbym kila stów. Włożyli niby jakieś podkładki silnika, aby nie fruwała po koszu. Nawet napisali w karcie naprawy: "nieoryginalne".
Moja rada to najlepiej kup sam kosz, wtedy podjedź gdzieś do serwisu oponiarskiego i niech sprawdzą. bo zamiast 500 zł, można kupić za 200zł szersze.
Jeszcze jedno jakbyś dokupywał podnośnik nawet z GM to zwróć uwagę, że musi być dedykowany do Antary lub Captivy, bo to są cięższe auta i podnośnik musi być inny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości