Ciekawostka - olki trzymają się w cenie choć wysypało ich w ogłoszeniach dość sporo. Co ciekawe benzyny 1,8 są często droższe od diesli Czyżby to był początek objawów tendencji odchodzenia od kopciuszków. Coraz mniej chętnych na diesle, chyba coraz więcej z nimi problemów i to nie tylko mechanicznych ale także w aspektach ekologicznych oraz badań w SKP w świetle nadchodzących przepisów.
https://allegro.pl/kategoria/chevrolet- ... 43?order=m
dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4980
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 34
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży
Jak kupowałem swojego Olka 1,8 to dałem za niego 36400. Prawie 5000 więcej niż za Kopciucha z najmocniejszym silnikiem.
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
- wojbur
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2493
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 21:50
- Reputacja: 2
- Imię: Wojtek
- Samochód: Hyundai ix20
- Silnik: 1.6 125 KM
- LPG: tak
- Lokalizacja: SZO
- Kontakt:
Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży
Ja widzę ogólną tendencję wzrostu zainteresowania benzyniakami, a za tym idą oczywiście ceny. Jednocześnie coraz więcej diesli importuje się z UE - jak Wojtek już napisał, wprowadzane są tam coraz szerzej rozwiązania, które skutkują brakiem rentowności zakupu diesli (np. wysoki podatek drogowy w Holandii, zakaz wjazdu do centrów miast w innych krajach itp). W tym kontekście proste silniki benzynowe, zwłaszcza gdy są oferowane w aucie z polskiego salonu od 1 właściciela, zyskują na wartości.
-
- Świeżak
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 16:25
- Reputacja: 0
- Imię: Tadek
- Samochód: Orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży
To prawda! Znalezienie w niektórych modelach benzyniaka graniczy z cudem, a jak się pojawia, to jest dużo droższy od wysokoprężnego motoru. To też kwestia możliwości zainstalowania LPG oraz "mniejszego" smrodu związanego z osprzętem do np. dopalaniem sadzy i osprzętem samego silnika. W obecnych czasach praktycznie nie spotyka się wolnossącego silnika Diesla, co najmniej z jedną turbiną, a to przy pewnych "umiejętnościach" jazdy szybko się zużywa, a serwis kosztuje sporo więcej, niż paliwo "zaoszczędzone" poprzez (teoretycznie) mniejsze spalanie... No i do tego moda... Szkoda tylko, że w UE wolnossące benzynowe silniki też już rzadkość...
-
- Bywalec
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 21:42
- Reputacja: 0
- Imię: Przemek
- Samochód: Orlando LS+
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM, benz.
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Swarzędz
- Kontakt:
Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży
Ja dałem 61300zł - listopad 2013, RM2014, LS+, 1.8 140KM, gaz za 1PLN, w tym dopłata 2100 do wersji czarny metalik. Nawet dywaników nie dostałem Kupiłem w markecie za 70zł gumowe i służą do tej pory.
Orlando LS+ 1.8 LPG MY2014 RP2013 / BRC Sequent 24, Genius MB 1200
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość