dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

Post autor: wszim » 28 paź 2017, o 23:36

Ciekawostka - olki trzymają się w cenie choć wysypało ich w ogłoszeniach dość sporo. Co ciekawe benzyny 1,8 są często droższe od diesli :o Czyżby to był początek objawów tendencji odchodzenia od kopciuszków. Coraz mniej chętnych na diesle, chyba coraz więcej z nimi problemów i to nie tylko mechanicznych ale także w aspektach ekologicznych oraz badań w SKP w świetle nadchodzących przepisów.
https://allegro.pl/kategoria/chevrolet- ... 43?order=m
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Bunioopl
Fachman
Posty: 4980
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Reputacja: 34
Imię: Mariusz
Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

Post autor: Bunioopl » 29 paź 2017, o 09:28

Jak kupowałem swojego Olka 1,8 to dałem za niego 36400. Prawie 5000 więcej niż za Kopciucha z najmocniejszym silnikiem.

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
wojbur
Zasłużony dla forum
Posty: 2493
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 21:50
Reputacja: 2
Imię: Wojtek
Samochód: Hyundai ix20
Silnik: 1.6 125 KM
LPG: tak
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

Post autor: wojbur » 29 paź 2017, o 10:34

Ja widzę ogólną tendencję wzrostu zainteresowania benzyniakami, a za tym idą oczywiście ceny. Jednocześnie coraz więcej diesli importuje się z UE - jak Wojtek już napisał, wprowadzane są tam coraz szerzej rozwiązania, które skutkują brakiem rentowności zakupu diesli (np. wysoki podatek drogowy w Holandii, zakaz wjazdu do centrów miast w innych krajach itp). W tym kontekście proste silniki benzynowe, zwłaszcza gdy są oferowane w aucie z polskiego salonu od 1 właściciela, zyskują na wartości.

raszek
Świeżak
Posty: 9
Rejestracja: 30 sty 2017, o 16:25
Reputacja: 0
Imię: Tadek
Samochód: Orlando
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

Post autor: raszek » 29 paź 2017, o 23:45

To prawda! Znalezienie w niektórych modelach benzyniaka graniczy z cudem, a jak się pojawia, to jest dużo droższy od wysokoprężnego motoru. To też kwestia możliwości zainstalowania LPG oraz "mniejszego" smrodu związanego z osprzętem do np. dopalaniem sadzy i osprzętem samego silnika. W obecnych czasach praktycznie nie spotyka się wolnossącego silnika Diesla, co najmniej z jedną turbiną, a to przy pewnych "umiejętnościach" jazdy szybko się zużywa, a serwis kosztuje sporo więcej, niż paliwo "zaoszczędzone" poprzez (teoretycznie) mniejsze spalanie... No i do tego moda... Szkoda tylko, że w UE wolnossące benzynowe silniki też już rzadkość...

shaggy80
Bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 5 lut 2015, o 21:42
Reputacja: 0
Imię: Przemek
Samochód: Orlando LS+
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM, benz.
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

Post autor: shaggy80 » 31 sty 2018, o 19:30

Ja dałem 61300zł - listopad 2013, RM2014, LS+, 1.8 140KM, gaz za 1PLN, w tym dopłata 2100 do wersji czarny metalik. Nawet dywaników nie dostałem :) Kupiłem w markecie za 70zł gumowe i służą do tej pory.
Orlando LS+ 1.8 LPG MY2014 RP2013 / BRC Sequent 24, Genius MB 1200

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość